WHY SAY IT, WHEN YOU CAN SING IT?-INTERVIEW

She was born this way og hun heter Emelie!
From Sweden, but she live in Norway, because it is just so!

Morro skal man ha det, og det kan jeg og mine to supergode venninner Emelie og Siri skrive under på, og dere også når dere laster opp den superartige videoen ovenfor. Nonstop-bloggeren Emelie skulle intervjues, og jeg forstår meg rett og slett ikke på de kjipingene som snakker når de blir intervjuet på mongofjernsynet, døvradioen, brilleavisa, nerdeblader og andre fett-nettet når man faktisk kan synge svarene. Hvor deilig hadde det ikke vært om Siv Menstruel Jensen kunne synget “Æ kjænne en kar som e fet og rar”, fremfor å faktisk åpnet kjeften sin og sagt det hun mener om alt hele tiden, om utlendinger og bensinpumper som er samme ulla.

Har sjeldent trukket så røft på smilebåndet som jeg gjorde da vi filmet denne videoen i går, og det er ikke sikkert det synes like godt som det hørest i noen sekunder. Men the camerawoman Siri smilte også 🙂 Er så superfornøyd med å ha så gode venninner som de to, de to in my heart forever! <3

Syns forresten at de som enda ikke har klikket på bloggen til Emelie bør klikke litt mentalt nå, klikk her for svarte!

Jaja, så er vi kanskje ikke helt normale. Men det er ikke morra til bikkja til naboen til svigerinna til gåsa di heller!
Tull og tøys og fjasskap livet ut!

Vi reblogges!

Ps: Enda en video med meg og Emy kommer senere i dag! FØLG ON!

12 kommentarer

Siste innlegg