E SITT PÅ DO – VIDEOPARODI AV “SITTIN ON THA TOILETT”

“Sittin on tha toilet… Sittin on tha toilet, Sittin on tha toilet! Sittin on tha toilet”
Mange som har sett den originale videoen av hun skjønne mokkadama som sitter på do? 🙂

Vel, langt ifra så er jeg bedre enn originalen, mest fordi jeg er en blek og kjedelig sjokoladeplate, som ikke kan måle seg med mokka. Men, jeg fikk lyst til å hedre originalen, og her har dere min parodi. Jeg aner ikke hva originalen gjorde, men jeg satt faktisk med buksa nede da jeg filmet meg selv, som dere kan titte på ovenfor!

“E sitt på do” lyder kanskje ikke like gangstah som “sittin on tha toilett”, men take me or just cut me off your hands!
E sitt på do å dæ syns e hele forbanna kuklandet mitj ska få hør på i halvannet minjutt!
Klikk her for å se originalen jeg har parodert!

Vi reblogges!

9 kommentarer

Siste innlegg