EI LYS STJERNE FRA EN MØRK HIMMEL

Har noe jeg vil dele før jeg tar av meg dagens sokker, og trer mine føtter inn i nattens og drømmenes verden.
En nydelig engel som kaller seg CobraStarship her inne, har tatt kontakt med meg, og fått en veldig fin og lun tone over facebook i natt.


Kjære Renate.
Tusen takk for at du har tatt kontakt med meg, enda sitter vi og utveksler hyggelige ord til hverandre. Vil du skal vite at jeg er veldig glad for at du tok sjansen.
Masse flotte ord har du strømmet på med, og du er en veldig sjarmerende jente, rett og slett. At du setter så stor pris på meg og det jeg skriver og har skrevet gjør meg veldig glad, og lettet. Vi er begge i hver vår forskjellige tilstander, som virker veldig krevende, og som gjør oss veldig usikker på fremtiden. Du har ditt, og jeg har mitt.
Vi er nok på mange måter veldig forskjellige med tanke på bakgrunn og opplevelser, men vi har også funnet ut at vi har en del til felles. Forståelsen og respekten for ting foreksempel. Du virker som du er fylt med kjærlighet fra lilletåa, til øverste topp. Du virker så forståelsesfull og god, og det er du også!

Din kjæreste og dine nærmeste er utrolig heldige som har deg i livet sitt.
Jeg gleder meg masse til at vi skal møtes en dag, noe jeg håper at vi gjør. Ta godt vare på deg selv, og skulle du trenge å snakke så har du fått telefonnumret mitt. Du er fantastisk <3

Klem fra meg.

5 kommentarer

Siste innlegg