Permometerheisen sjenker meg opp(over)!

Iser det i tenna, fortell det til venna!
Alt som ikke går bakover, går fremover med mindre det har stoppet opp. Jeg tror, jeg skal skvise ut noen ord om at jeg tror isen smelter både ute og inne! Ute er det nok litt for tidlig enda, men vettuhva?
Varmen breier seg over meg, som en sommersol som vender uventet tilbake etter en kald og terrorisert, lang vinter med ensomhet, lengsler og pain.

Noen ganger er det bare alright. Noen ganger føler jeg at jeg kunne klint på meg 800 gram leppestift, festet på meg korsett og nettingstrømper, forså å danse flaminko og flammedans rundt omkring, over alt.
I dag er en sånn dag hvor jeg har vært i stand til å gå på en mer sivilisert, usivil måte! Hodet har vært fremover, og ikke nedover. Jeg kan se folk i øya, selv de som overhode ikke vil se inn i meg… Se inn i meg, hvem faen vil se inn i meg, ikke en gang gynekologer vil se inn i meg! Because I am a fucking asshole from Wannabemania!

Okok, skjærpings! Sola skinner inn i meg… Neeeeeei, kutt ut!!!
Bør legge om ordene mine litt, fordi jeg kvalmer meg selv her jeg sitter. Stakkars meg!
Siden sist, uten at jeg vet når “sist” var, så har jeg kommet meg opp på bena, metaforisk sett. Siden sist tror jeg at jeg mener med siden sist jeg var veldig nede, ikke sist jeg spratt fram og sa “hei, se på bloggen min ditt tørkehue”!
Henger dere med nå, eller skal jeg forsterke tauet som jeg skal dra dere videre med?

Heisen går oppover, og jeg får bare håpe at øverste etasje ikke er et slakteri, for i såfall er det et slakteri både i kjelleren og i toppetasjen! Eller kanskje det er en sånn feit mann med stor rød hammer som slår meg ned igjen, eller helst en forførende søt jente som forfører meg, for de kryr det av i denne maurtua kalt Norge!
Fortalt det svært kort: Jeg tror jeg skal oppover mentalt sett! For i det siste så har jeg knyttet sterkere nærvetråer rundt andre folk, og sørget for at det har gått ann å knytt oss nærmere uten at noen har blitt kvelt, enda.
Fortsatt så sliter jeg med en god del ting, det skal jeg absolutt ikke legge lokk på, for jeg vil ikke at spagettien skal koke over og forgrøttes! Men det som er framskrittet er at jeg har fått mer kontakt, på en enda mer sosial måte med individer, tidligere apemennesker som holder til i Oppdal samtidlig som jeg har god kontakt med mine to bestisser Sara og Camilla og en del andre nettvenner jeg enda ikke har fått møtt!

Håper som en gal at dette kan fortsette denne veien. Beredt og klar er jeg som fankern på at jeg fortsatt skal innom 100 000 000 vanskelige og smertelige perioder, hendelser og opplevelser, men akkurat nå… Akkurat i dag føles ting litt sånn okaydonkay!

Døgnrytmen min er kanskje et av mine største utfordringer akkurat nå. Men hipsansvipsann, det skal jeg klare sann!
Sto liksom opp klokken husker ikke i dag! Tror det var rundt 14-tiden. Da var jeg i alle fall uthvilt som en veldig tilfredstilt herremann! Hvem som har tilfredstilt meg eventuelt kan være en sånn gjettelek på Oppdal! For svaret er at det er meg selv! Det er jeg som har tatt de største innesvingene på meg selv! Skal på en annen side ikke ta all ære selv eller, absolutt ikke! For en ting er at jeg har tatt mer kontakt med andre som faktisk gidder å møte meg, og det er nettopp det! De gidder det, hadde de ikke giddet det hadde jeg vært like langt, eller kanskje lengre ned i sørpa!

Den siste uka har jeg faktisk funnet den yngre tvillingsøstra mi! Som er noen år yngre enn meg selv! Også har jeg funnet tvillingsjelene mine et andre sted, og beinløfteren min et annet sted igjen! Har kort fortalt funnet flere gode hjelpere, populært kalt venner som jeg vil beholde, og ikke stenge inn i en trailer som jeg dumper ned en fjellkant senere, noe jeg har gjort før… Rettelse; jeg har kastet meg selv ned for en fjellkant. Igjen metaforisk!

I was born this way I was, because I have marry the nigh, in the edge of glory! And no, I have no pokerface with brown eyes. I am in a sick love game, so just dance, again and again in the fameous, beautiful, dirty, rich monsterland, that make me speechless when you dance in the dark with the telephone and a fat paparazzi with ugly teeth. So happy I could die…

Liker randomness! Liker meg selv, noen ganger hater jeg meg selv. Jeg er enten-eller, på eller av!
Deg eller megselv! Mest meg selv, og takk for det, ikke at du som leser er ekkel, for det er du vel ikke. Håper jeg ikke for dine foreldres skyld! Men anyway enten du heter Alejandro eller Per, takk for at du fortsatt gidder å lese disse sære, randome, flommende og impulsive ordene som jeg trykker og taster på akkurat nå.

Fortsatt har jeg en god del å bli flinkere på. Sparing foreksempel. Har enda ikke fått møtt mine torneroser i Svelgen og Sandane. Og heller ikke mine flowerpower-mennesker i andre steder av Noregs land og fike heller. Jeg skulle reist Norge rundt, og da uten Nrk-crewet hengene på nakken som noen underlater fra.. Hoklestad.
Det er så mye jeg skal og vil se, så mange jeg skal klemme på, ta på og si “Hei din søte mulvarp” til! Det er mange jeg enda ikke har fornærma, det er mange jeg enda ikke har gledet, og forundret! Hakuna matata er et stikkord av mine planer fremover. Jeg vil opp, og frem, og litt på skrå. Ikke bare når jeg pisser blæra lettere, men også generelt!

Skjønner dere ikke en dritt så er det beundringsverdig at dere fortsatt leser dette peset! I korte trekk er dette innlegget bare en random sammenkomst av tilfeldigheter, flaks, uflaks, liv og død som vil fortelle dere at jeg kjemper, og vil gjerne at dere kan tro litt mer på meg igjen. Heller meg en Gud og Bugs Bunny!

Tror jeg snart skal forvandle mine klamme og svette føtter til rene og mer vakre føtter ved å dusjetusjepysje snart, men først vil jeg bare si;
Det er helt sikkert dusinvis av dere som jeg ikke kan fordra, men det er også sikker 2-3 av dere som leser som er helt ok også! Og det er dere jeg vil takke så mye for at dere skyter meg opp i været, og roser meg hakk i ihjel Jeg er glad i dere alle, selv dere jeg ikke liker. Håper alle får en god og fisefin lørdagskveld, selv om det bare er fredag! And no, I am not drunked! For dere som eventuelt måtte ha glemt det er jeg fortsatt avholdsperson, kjip og stygg som en mygg på trygd!

Zapp!
Der tenker at jeg skal sette puntom… Ble visst tre stk det, hehe.

OK!!!
Punktum.
Vi reblogges <3

3 kommentarer
    1. så utrolig bra å høre at ting går så bra i dag håper det fortsetter sånn det fortjener du 🙂 nytt hvert sekund 😉 artig innlegg også da du får frem humor i alt 😉 god helg stor klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg