ROSE TIL LIVETS VENN

Det var vondt å se deg lide, vanskelig å ikke få slippe til.
En helt fantastisk venn har du alltid vært, det skal du vite.
Som en fugl som har brukket sine vinger, nedturen ble stor.
Men du har fremdeles livet i behold, så lenge det er liv, fins håp.

Jeg har så lyst til å bare legge mine armer rundt omkring deg,
forså å fortelle deg hvor glad jeg er i deg.
Dessverre strekker ikke tiden til lenger slik som før, ikke for deg.
Forpliktelser, frykt og problemer har tatt deg vekk.

Om du bare ante hvor stolt jeg er av deg.
Jeg vet du ikke ser på deg selv som sterk,
men jeg kjenner ikke mange som er sterkere.
Du kjemper, og du er sliten nå, men fortsatt står du opp som få.

Vel, vel. Om du en gang skulle få mer tid til venner og lek,
så håper jeg du vet, jeg er her jeg.
Et halvår har det tatt, og jeg kan vente lengre.
Så lenge jeg lever vil jeg alltid vente på deg.

Jeg savner deg så sterkt, men forstår dine valg.
Du har din kamp å kjempe, mot et tidevann uten like.
Om jeg bare kunne gjort noe for å avbelaste deg og ditt.
Du er livets venn, selv om du kanskje har glemt det nå.

Aner ikke lenger hva jeg skal si..
Jo… Jeg er ubeskrivelig, ordentlig glad i deg!
Jeg står med en blomst i porten, i vind og sol. Og venter på deg,
omså jeg står der til jeg blir gammel og grå.  For det er det verdt! Du er verdt hele meg.
(Aylar Von Kuklinski, 9. februar 2012)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg