NIGHTMARES ARE FOR FUN

Nightmares are for fun, and sweet dreams are made by this!
Offisielt og uoffisielt så elsker jeg horror og en god dose avskyelighet!

Jeg håper at noe av det underholdningsmateriallet jeg har skaffet meg nå kan by på noe av det!
I går sikret jeg meg det siste Nemi-bladet som ser noe bloddrypende ut med “Zombier” som tema. Gleder meg til å forhåpentlig vis rive av plastikken på det bladet i kveld og lese på det da.

Nettopp skrevet 3 a4-sider brev til ei venninne jeg skal møte litt senere i dag. Har nå prøvd å skrevet ned mest mulig av tanker og ting jeg har ønsket å si henne i snart et halvår, som er den tiden jeg nesten ikke har hørt fra henne, og begynt å tenke at jeg snart må ta hintet… Men fått en mulighet til å få møte henne i dag, og den skal jeg gripe, selv om jeg frykter at tiden blir kort i og med at hun er på jobb..

Vel, etter at jeg skrev de brevene hun skal få i dag, så gikk jeg ut og sjekket postkassa. Der fant jeg en cdon-pakke, med følgende innhold av Blu Ray-filmer!:


“You, me and Dupree”.


“Once upon a time in Mexico” og “Hanna”.


“Cabin fever” og “The blair witch project”.

Sånn! Innlegg publiseres så snart jeg har skrevet ferdig. Hehe.
Og vips, var det gjort!

Sett noen av disse filmene? Eller flere, hvilken liker dere i såfall best? 🙂 Og hvorfor?

Vi reblogges!

9 kommentarer
    1. Gled deg til å lese Nemi 🙂 lest det alt og like genialt som alltid;)
      Jeg har sett blair witch project og den filmen likte jeg utrolig godt og så scary som den var;) var en av de crepyeste filmene jeg visste om og kunne se den om å om igjen og bli like skremt… helt til den dagen jeg fikk vite at det ikke er enn sann historie likevel… de hadde vi alle hørt helt til plutselig en dag… grr det ødela hele filmen …

    2. once upon a time in mexico er awesome!! Du bør se de to andre filmene i robert rodriguez sin mexico triologi og, el mariachi og desperado, vist du ikke har sett de. De er ganske awesome de og!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg