GROTESKE GLEDER!

Først skal jeg starte med noe som kan være en gladnyhet!
For første gang på jævlig lenge i dag fikk jeg endelig sms fra hun som jeg har savnet og ikke fått kommunikasjon eller tilbakerespons fra siden i høst! Jeg skrev en kort sms for litt siden at jeg var på jobben hennes i dag og spurte etter henne, at jeg hadde noe jeg vil gi henne og noe jeg veldig gjerne vil si. Endelig, i dag svarte hun. Det var bare å komme innom, og selv om hun ikke visste hvor god tid hun måtte ha, så fikk vi ta det som det kommer i morgen. Også avsluttet hun med et smilende smiley! 🙂

Ok, så, det er for i morgen dagen. Jeg er livredd for det faktum at jeg sikkert får alt for dårlig tid, siden hun tross alt er på jobb da, og greier… Men, ok!

Så til det andre. Hentet a-post i dag! Jau, du trengte ikke være synsk for å gjette Dragens Hule.
Er blant annet en geleform, formet som hjerne jeg har tenkt på å bestille en stund. Haha, beste unnskyldningen jeg kom med…


Ny bein-tskjorte, fronten av den!


Bein-tskjorte, bakfra!


Engangs blodkapsler!


Geleform, formet som en hjerne!


Også har jeg bestilt 2 parr av samme type hansker! Er fortsatt vinter, snø og kaldt i Oppdal! 😛

Men da må jeg ut jeg en tur!
Handle mat og middag til kvelden, så jeg ikke sulter før jeg skal møte igjen venninna mi igjen i morgen, for første gang siden august!

Halelujah motherfucker!
Vi reblogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg