BLOGGTABBE ER OPPDAGET – Offesiell beklagelse fra meg..

For litt siden oppdaget og husket jeg nylig at jeg har glemt noe, som jeg ikke burde ha glemt, og som jeg skal komme med en offesiell beklagelse for her og nå.

Den 19. januar skrev jeg innlegget “DERE skal diktere meg den 31. januar! DERE BESTEMMER MIN OVERSKRIFT OG MITT INNHOLD”. Vel, 31. januar var altså i går, og jeg har veldig beklageligvis glemt dette.
Jeg har blogget som dere ser, men ikke om noe av det dere har kommet opp med, så igjen, unnskyld..

Dette er ikke den eneste tabben jeg gjorde i dag.. Snakket med to venninner over Skype på cam, hun ene var til den andre.. Så vet dere det med at jeg blir svimmel og uvell om noen snakker om ting knyttet til hårfarging, piercing, tatoveringer og annen kroppskunst utenom vanlig sminke og neglelakk… Jeg skrudde av lyden på samtalen, mens jeg lot de holde på, lot som ingenting… Etter en stund la jeg meg på sofaen, under kattepleddet mitt, og sovnet, hadde helt glemt å slå av kamera. Og det er vel andre gang jeg sovner forran cam på under 2-3 måneder nå. Samme jentene som vitne faktisk… Men første gang var det bare fordi jeg var trett, og det var veldig sent på natta, eller veldig tidlig på dagen.

I går, altså den 31. januar, så skjedde det med at jeg la meg på sofaen og sovnet cirka i rundt 14-16-tiden…
Enyway, jeg beklager… Jeg beklager til alle, for at jeg har tapet meg såpass ned generelt i det siste. Både på bloggkvalitet og også ovenfor venner generelt.

Vi reblogges!

Ps: En ting til.. Jeg skal forsøke å roe ned innlegg om at jeg føler meg usett, missforstått og veldig uprioritert fortiden.. I hvertfall så lenge jeg gjør så lite for å fortjene å bli akseptert, sett, elsket og proritert av noen som helst..

11 kommentarer
    1. huff da, jeg håper jentene viser forståelse for hvordan du føler anngående hårpleie og godtar unskyldningen din. selv om jeg regner med at du får høre det noen år fremover….
      om jeg skulle ha stemt på skrive prosjektet ditt ville jeg ha sagt skriv som vanlig det du føler for, for det er du som skaper bloggen og ingen andre kan gjøre en bedre jobb.

    2. Du kan jo ta det innlegget i dag/imårra? 🙂
      Så morsomt at du sovner på cam uten å tenke over det! Haha.. aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort det selv 😛

    3. Huff.. jeg vet hvordan den er! Le heller av dine feil og prøv å ikke tenk på det 🙂 Hvor mer redd du er, hvor mer “failer” du, hvis du skjønner hva jeg mener. Det funker hvertfall sånn for meg da 🙂

    4. Det er sånt som skjer, ingen som skal ta deg for det .
      Vi er alle mennesker og alle gjør feil, har sine mangler og ingen er perfekte .
      Sov når du er trøtt og ikke skjems over det.
      PS: Det er forresten noe jeg kunne gjort også 😉

    5. ikke noe å unnskylde for dette 😉 men håper du legger ut innlegget senere hadde vært spennende;) og man skal sove når man vil 🙂 ønsker deg en fin februar mnd:) klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg