DERE skal diktere meg den 31. januar! DERE BESTEMMER MIN OVERSKRIFT OG MITT INNHOLD!

Jeg går aldri tom, men vet dere hva! Den 31. januar (2012), da skal jeg gjøre noe som jeg ikke har sett mange andre bloggere har gjort før meg!


(31. januar mister jeg min mulighet til å bestemme selv i to innlegg)

Den 31. januar skal jeg lage 2 innlegg på bloggen, hvor dere har bestemt innhold og overskrift.
Så jeg vil at dere i kommentarfeltet for dette innlegget skal komme med ett eller to forslag perr person om hva jeg skal skrive i blogginnlegg den 31. januar.
Dere skal selvfølgelig ikke kunne diktere nøyaktig hva jeg skriver, men dere kan bestemme om det skal virke som om jeg har en negativ eller positiv holdning til temaet, hvis dere vil at jeg skal være negativ til noe jeg egentlig er positiv til så skriver jeg bare negativt på en ironisk måte, sånn at jeg uansett mener det jeg skriver! 🙂

Så, hva skal jeg skrive, det trenger ikke være et tema en gang. Kan også være en historie, dikt, videoblogg… Dere bestemmer! De to ideene jeg faller best for, bruker jeg da!
Og husk å legg igjen forslag på hva OVERSKRIFTEN skal være, i TILLEGG! Dette kan både bli litt skummelt og gøy, hehe.

Jeg vil også minne om spørrerunden, som dere sender spørsmål til via denne linken!

Kjenner jeg er litt småbekymret alerede!
Vi reblogges! 🙂

12 kommentarer
    1. MEG 8D wohooo, så selvdigger. Neij men seriøst, det hadde vært meget fun om du kunne lest min blogg og sagt hva du syntes om den (: *jeg er vennina til Vicci sånn btw*

    2. Hey, awsome ide !!
      Hmmm, skal vi se, hva kan vi finne på…?
      Overskrift : Ingenting…
      Holdning : Positiv.
      ( Den var litt tørr, men jeg kom ikke på noe) 😉

    3. .emilie: Flink du er! 🙂 Hvis du tørr og vil så er det bare å sende meg venneforespørsel også! 🙂 Hehe, men det er bare hvis du tørr, skal titte på bloggen din og rett og slett lage en anmeldelse jeg:) Du har bedt om det, og jeg lover at nå blir det skrekk og gru fra deg fremover til du får lest den fæle, store, skumle anmeldelsen!

      Over at the Frankenstein place! Hehe!

    4. kan du tro det; jeg turte o:
      Og du er flink, mannen ! (:
      Jeg ELSKER tumblr, og Leo o.o
      noluw.tumblr.com -> that is this chic
      Jeg forstår at folk unnskylder seg at de elsker noen, fordi iblandt så elsker man noen, som man egentlig ikke vil elske, liksom, eg for.eks elsker fortsatt min dumme eks, og jeg er leij meg både pga meg selv, og fordi jeg tenker på han. Nu altså, så prater jeg ikke med han, men still. ..

    5. Heihei >w>
      Du kan prøve deg på tumblr og søke etter masse rart, for eksempel noe kalt “Yaoi.” Så etterpå så skal du lese om yaoi og yuri. også til slutt skal du lage en video blogg om det og hva du syntes om det! om du skal se mer etter det. (noe som jeg tror du ikke kommer til å gjøre fordi vel. Yaoi og Yuri er fint for en gal anime person.) KOS DEG~~

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg