Gir dere en mulighet igjen (spørrerunde)

For en stund siden tenkte jeg å samle inn spørsmål til en spørrerunde, hvor jeg skulle besvare ALT på video.
På grunn av alt for lite spørsmål fra dere, så ble det aldri noe av.

Nå vil jeg prøve igjen, og alt vil bli besvart på video, og ikke skriftelig. Jeg vil komme til å snakke til dere så personlig jeg kan over kamera, anonyme kan også sende inn, men setter best pris på at folk ikke er anonym.

Hvis det skulle bli for mange som sender inn, så kan det hende jeg vraker noen anoyme spørsmål.
Fordelen med å sende spørsmål som påkoblet er at det kommer til å dukke opp en tekst/link til bloggen deres i videoen når jeg besvarer ditt spørsmål.

Så, spørr meg om alt! Og ikke vær feig med hva dere spørr om, er det noe, så ikke sensurer dere! Jeg svarer stort sett på alt!
Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Hvem er ditt forbilde og hvorfor?
      Når er du født?
      Hvis du hadde fått 100.0000 kroner, hva ville du brukt de på?
      Favorittartist?
      Favorittskuespiller?
      Hvordan blogger leser du?
      Hvordan blogg leser du mer enn andre?
      Hvorfor blogger du?
      Synes du jeg er snill? <3
      Hvis du kunne vært statsminister i 1 døgn, hva ville du ha gjort?
      Hva liker du med deg selv?
      Hva liker du ikke?
      Åj, ble mange spørsmål hær gitt 😀
      Love ;¤

    2. Hva er din mening om gjenferd og ånder?
      Tror du på det?
      Noen gang opplevd at det er “andre” der du bor som “passer” eller vil deg noe på deg?
      Hvis du havnet på en øde øy, hvem ville du tatt med deg og hvorfor?

    3. Hvis du kunne vært kvinne for en dag, hva ville du brukt dagen på?
      Hvis du kunne vært hvilket som helst dyr, hva ville du helst valgt å leve som?
      Hvorfor blogger du?
      Litt få, dessverre. Men har ikke kreativitet til flere.

    4. – Noen store planer for 2012?
      – Hva slags type blogger leser du?
      – Hva syns du om personer som lider av spiseforstyrrelse og selvskading?
      – Hvorfor ble du “mørk”? If ya’ know what I mean
      – Om du kunne være med i è film, hvilken ville du valgt og hvorfor?
      Kommer ikke på flere “unike” spørsmål .___.

    5. Hvis du fikk ett, kun ett, ønske oppfylt- hva hadde det ønsket vært?
      Hva tenner du på? (Det er lov å tenke koffert).
      Hva sier navnet Elin deg?
      Liker du geiter? (Ikke å spise dem).
      Hvis du eide en Giraff- hvilket navn hadde du gitt den?
      Hvordan har du det egentlig?
      Jeg gir meg der, så du ikke blir sittende en hel dag bare av å svare på mine spørsmål 😉

    6. Ok, har et spørsmål: Hva er det beste du vet i livet? Hva er det du føler gjør livet verdt å leve / meningsfullt mer enn noe annet? (Ok, det ser ut som to spørsmål, men det er egentlig bare ett som er delt opp i to! Hehe.)
      God helg (snart)! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg