CHARLOTTE SORTGRIM – DIN PERSONLIGE BARNEVAKT?

Vil dere vite hva min skumle nettvenn heter? Hvordan han eller hun ser ut?
Sorry, men akkurat det har jeg ikke svaret på. For det er ikke alltid at de som ser skumlest ut utenifra er de skumleste på innsiden.


Bilde tatt fra: sortgrim.blogg.no
KLIKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL BLOGGEN!

Men jeg kan med glede og lite vrede fortelle dere hvem jeg tror folk flest kunne utpeket. Vedkommende kaller seg Charlotte Sortgrim og ser ut som mørkets fyrste sin favorittdatter.
Akkurat som meg selv foretrekker hun kirker som hun gjør med toast, brent. Til å sprenge høytalere og andre lydeffekter med bruker hun gjerne Troll, Dimmu Borgir, Marilyn Manson, Motley Crüe, Alice Cooper, Lumsk, og selvfølgelig har hun Kaptein Sabeltann på svartelista si i tillegg. Jeg tror jeg skal kidnappe denne ungjenta, ta henne med til et sted hvor folk maler pepper, og få henne til å tvangsgifte seg med meg! Sweet dreams are made by kids.

På bloggen hennes og facebook-siden står det at hun er satanist, og det er også noe det står respekt av lang vei for min del. Svært kort fortalt er det navnet hennes du skal søke opp på gulesider.no neste gang du trenger en barnevakt. Jeg tror ikke at hun vil henge barna dine opp ned i kjelleren din og sette fyr på de, hun ser bare for søt ut til det, til tross for at hun er litt skummel. Skummelt søt! Akkurat som diabetes og hvit krem.

Hvis jeg skal ta på meg Bloggpoliti-hatten i 2 sec, forså å leke negativ og streng så er det en del “rosablogg”-innlegg der. Med det så mener jeg at det er noe der og da som handler om hverdagen og hva som skjer. Men nå får jeg nesten gå på badet og piske meg på balla, som straff for at jeg i hele tatt kunne finne på å sammenligne denne sexye antichrist-rypa med “rosabloggere”. Hun er det siste du tenker på når det kommer til den kategorien, selv om hennes siste innlegg akkurat nå handler om at hun kjeder seg og vil lese din blogg! Satanister har også lov å dumme seg ut og tråkke over den rosa streken.

Jeg elsker Charlotte jeg, lavt og hellig!
Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. Haha er nå søt du da 😛 Nei jeg bare kjedet meg så ville at de med samme interesser som meg skulle legge inn sitt bloggnavn så jeg kunne browse rundt, og klart jeg er skap- rosa blogger? Im the grotesque Barbie-doll !

    2. Charlotte Sortgrim: bare hold deg i det skapet du, der er det mørkt og varmt! så kanskje jeg kommer inn, så kan vi rote litt inn i skapet hvis det er noe å rote med.
      kanskje barbie-samlinga di foreksempel. de barbiene du har klippet av hodene på og limt på feil vei på andre leker.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg