Det er blod på badet, en sort katt i senga

Da har jeg vært ute for å delta i noe som skulle vært et ansvarsgruppemøte. Møtet ble fremskyvet, da det var bare jeg og ei til som dukket opp, min kontaktperson knyttet til jobb og arbeid (har asperger syndrom og add..).
Vel, vi fikk i hvertfall noe godt ut av tiden, vi har nå vært og snakket med noen som skal prøve å hjelpe meg å skaffe tak i en støttekontakt som det het før. Så jeg blir oppringt mest sannsynlig av en dame i morgen, som jeg skal møte, som skal hjelpe meg å finne en eller ei som kan være passende at jeg gjør ting sammen med, mer sosiale ting.

Har forresten fått enda en pakke fra Dragens Hule i dag. Nytt sengesett, badematte og fire button-knapper! 🙂
Akkurat som forrige sengesett, og det før der igjen så har også det nye to forskjellige sider, både på pute og dynetrekk!

Sengesett, side 1:

Sengesett, side 2:

Og her er buttonknappene! 🙂 Nightmare Before Christmas-sett;

Og er er badematta mi!:

Men da har jeg egentlig kjempedårlig tid før mamma kommer om 19 minutter. Bør i hvertfall rekke å støvsuge litt til da!
Skal vise mamma “Rocky Horror Picture Show”-filmen, har jeg tenkt!

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Jeg hadde nok fått bakoversveis over å finne denne matten på badet hjemme, men som det sære menneske jeg er syns jeg det er kjekt med et interiørinnlegg uten blonde og hvitmaling.
      Håper det går iorden med støttekontakt.
      -klem-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg