HELG = FRÅTSERI OG LATSKAP

For meg er det ikke bare helga, men stort sett hele uka som skal forbinnes med to av de skjønneste dødssyndene som er skapt; fråtseri og latskap!
Livet er et eventyr med mørke og gode punkter, og det gjelder å fargelegge og skrive eventyret, og sin egen bok så godt man kan med de blyantene man vil.

Når boken er ferdig, er det ikke noe mer, verken noe himmel eller helvete. Himmel og helvete er det finner i forskjellige grader og av forskjellige kategorier på jorde, slik jeg ser det.
Jeg elsker å leve, og gruer meg ikke til å dø. Det eneste jeg ikke vil, er å dø før jeg har levd nok! Før jeg har et liv stappfult av minner, med gode venner, og også alene!

Har nettopp vært ut og testet frakken jeg hentet på posthuset i dag. Igjen har føttene mine blitt enda svettere og varmere på grunn av de jævla varme ullsokkene, men det er bare å ta et fotbad eventuelt, uansett er det ikke så farlig med det nå siden jeg skal være alene i hele kveld uansett.

Var først på Expert og fikk kjøpt meg en julefilm faktisk, generelt avskyr jeg jul, og det vet dere. Men Jim Carrey er for meg et unntak av hva jeg skal tillatte meg selv:

Den skal jeg se nå, ETTER at jeg har fått satt en Grandiosa inn i ovnen, faen blir mye pizza på meg denne uken. Haha! Også når pizzaen er ihjelspist så skal jeg terrorisere sjela mi og kroppen min med disse hærlighetene! 🙂

Ønsker alle smådjevler der ute en god helg!
For vi er noen djevler alle sammen, enten vi liker å innrømme det eller ei! 🙂

Vi reblogges!

14 kommentarer

Siste innlegg