OM: DØGNINGEN/NATTEN MED SIRI, OG NÅ

Da har jeg nettopp stått opp. Jeg og Siri har hatt det veldig morsomt og veldig trivelig fra hun dukket opp rundt 21-tiden i går, til hun reiste med toget litt før/rundt 05-tiden i dagtidlig.
Vi så to filmer mens hun var her, den første var Steven Spielbergs “Poltergeist”, og den andre filmen var “Doomsday”.
Før vi gikk amok på film, sendte hun meg ut av mitt eget hjem og hybel. Vi hadde nemlig ikke husket kjøtt til pizzaene våre noen av oss. Så det endte med at hun spurte om jeg kunne stikke ned til en av butikkene og kjøpe noe kjøtt, mens hun ble igjen hjemme hos meg og satte i gang pizzaproduksjonen.
Det ble ikke så deigen ble laget fra bunn denne gangen, siden hun valgte å kjøpe ferdiglagde bunner, men resten tok hun fra starten av, og jeg lover dere; Pizzaene hun laget var utrolig gode.

Egentlig hadde det holdt med en pizza hver, siden vi bare spiste halve av vår pizza. Hehe, men fordelen er at jeg nå har kald pizza i kjøleskapet, både de siste halvdelene hennes og mine som jeg kan spise til frokost i stede for kjedelige brødskiver, knekkebrød eller noe annet kjipt a4-mat.

Det å ha Siri på besøk i natt må helt klart være noen av de hyggeligste og fineste minnene jeg noen gang har hatt i livet, til tross for at vi nesten sovnet på sofaen etterhvert sammen, så ble det utrolig hyggelig likevel. Hun fikk låne kattepleddet jeg fikk fra Dragens Hule i går, og la jeg under det og lå der utrolig søt og vakker som hun alltid er. Flotte, flotte venninna mi, som jeg virkelig er kjempeglad i.

Potetgull ble det ikke noe av, så de posene står faktisk uåpnet på kjøkkenbenken min nå. Av den brusen jeg kjøpte i går, Solo og vanlig Cola, så ble det bare jeg som drakk det, siden hun hadde valgt å ta med seg en flaske Battery og en boks Friele Iskaffe.

Da klokken ble 04 bestilte hun taxi som ankomm der jeg bor nesten like etter hun hadde lagt på. Jeg ble med maxitaxien helt til togstasjonen, hvor vi ble en times tid før toget hennes kom. På stasjonen husker jeg at spessielt jeg oppførte meg litt… Rart. Var litt trett, sa mye tull og rart. Jeg likte virkelig ikke da toget hennes kom. Holdt ordentlig godt rundt henne sikkert 10-15 sekunder og sørget for å få en skikkelig langklem, siden det tross alt er cirka en uke til hun kommer tilbake til Oppdal, mest sannsynlig blir det litt lengre til.. Forresten, før hun dro fikk jeg noe veldig koselig av henne. Et ønskearmbånd, som hun spurte høffelig og vennlig om jeg ville ha. Det skal jeg ha på meg til det slites av natturlig, og i følge henne vil det ønsket som jeg tenkte på da hun forsiktig knøt det på meg, gå i oppfyllelse når det slites av og går av, av seg selv.

Da klokken var 06.00 var jeg kommet hjem igjen og la meg under dyna mi, og sov litt til jeg våknet igjen litt før 12-tiden nå nettopp. Da ringte hun meg for å fortelle at hun var kommet trygt frem, og sa at hun skulle ringe opp igjen senere. 🙂
Skal virkelig si at jeg savner henne veldig, veldig, veldig mye. Til tross for at vi møttes første gang mandag i forrige uke har jeg blitt veldig, veldig glad i henne. Hun er blitt den beste og flotteste vennen jeg har i hele Trøndelag nå, og hverdagen er rett og slett ikke sammenlignbar uten henne. Jeg er som sagt veldig stolt av Siri, og veldig glad i henne, og det får aldri lov til å skje henne noe, for da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Forresten, til alle sammen som tenker dette: Jeg og Siri er ikke kjæresten eller noe sånn. Hun er den beste venninna jeg har i Trøndelag, og jeg er veldig glad i henne, og ja jeg savner henne helt ekstremt nå. Tenkte bare å legge til dette siden jeg vet det mest sannsynlig er noen som vil tenke tankene her.

Er en ting jeg angrer på angående i gårkveld til i dagtidlig, og det er at jeg ikke tenkte på å ta noen bilder da hun var her og også litt fra da vi var på stasjonen. Men, men får heller satse på å ta noen bilder en senere anledning, er det noe som er verdifult utenom gode venner og minner, så er det bilder/filmopptak fra de gode minnene  <3

Da skal jeg gå løs på de restererende pizzaene fra i natt og gårkveld, men før det skal jeg sjekke postkassa mi for post! Hehe, hva ellers? 😛

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Alle Poltergeist-filmene er bra!!!
      Når jeg var liten syntes jeg oxo det var gøy å se på de hvite og svarte ‘markene’ på tvskjermen;))
      Det er veldig hyggelig å høre og lese at du og dere har det så fint sammen,å man trenger ikke være kjæreste av den grunn-men det er lov å håpe,hihi)))
      Glad i broder fullstendig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg