Sååå søtt! (hilf har videoblogg-linket meg :-) )

Da har jeg pellet meg opp fra sengen. Har barbert meg, og skal egentlig snart ut og hente enda en pakke på postkontoret i Oppdal, en frakk har nemlig ankommet. Dere skal få se når jeg har kastet meg ut i snøværet og hentet den.

Har nettopp sjekket mailen min, og facebook. På facebook-siden for denne bloggen hadde min søte venninne Hanne postet en link til sin egen blogg, ett blogginnlegg med en video i. Merkelig video forsåvidt, men veldig søt og koselig, og det er ikke bare fordi hun linker til bloggen min her:

Ok, nå skal ikke jeg være veldig uhøffelig! Dere skal også bli linket til Hannepanne! 🙂
TRYKK HER FOR Å BESØK HANNE SIN BLOGG!

Og kjære Hanne: Tusen takk for at du linket meg i videoen! Det er alltid en kjempestor ære å bli reklamert og linket for, og du er uerstattelig bra! Jeg er også innom bloggen din til tider, og neeeei, det er ikke noe jeg sier for å være hyggelig.. Løyn for å være hygge skaper uhygge i min hjerne! Hehe. Stor klem, og jeg gleder meg til nye samtaler over facebook/skype! Kleeeem!

Da skal jeg ut med min overbelastet søppelpose, kaste den, forså å hente frakken min fra Dragens Hule som har ankommet posthuset i bygda! Hell yeah, mothersucker!

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg