SENT UTE, MEN FORSETTER ER FORTSATT UULOVLIG! (FOR 2012)

Brenner meg kanskje litt på fingrene igjen nå, for jeg vet ikke om dere har fått det med dere, meeeen; Forskere mener at nyttårsforsetter OGSÅ kan være helsefarlige nå!
Du dør hvis du spiser grønsaker, du dør hvis du spiser fisk, du dør hvis du røyker, du dør hvis du ikke røyker, du dør hvis du spiser mye fett, du dør hvis du spiser lite fett, du dør hvis du tror på Gud, og du dør om du ikke tror på Gud. Også havner du i koma om du ser for mange episoder av Hotel Cæsar sammenhengende uten noe søvn mellom episodene.

Jeg er ydmykelig klar over at året startet for en drøy uke siden, men i mitt hode er det enda ikke for sent å skrive nyttårsforsetter for 2012. Det er ikke midten av januar en gang, enda.

Så alle som bryr seg, og til dere som gir faen. Her er mine forsetter for 2012.

– Skal prøve å bli flinkere til å konsentrere meg, og ta meg tid til å lese mer av andres blogger.
– Skal trene litt mer på å bli mindre impulsiv (mistet igjen ei god venninne i går, fordi jeg var for impulsiv, og missforsto litt her og der…)
– Har som mål å besøke i hvertfall 3-5 venner utenfor Oppdal. (har aldri reist utenfor bygda alene før..)
– Ønsker å gå skole igjen, og forbedre noen karakterer
– Slutte å beklage meg for mine meninger, uansett hvor såret og sur enkelte skulle bli for at vi mener forskjellig
– Unngå å slette facebook igjen
– Bli en bedre, tryggere og mer tilgjengelig venn
– Prøve å gå opp Allmannberget (et fjell i Oppdal) minst 1 gang dette året også (ble ikke noe av i 2011, men gjorde det 1-2 ganger i 2010)
– Forandre hybelen/stedet mitt til en skikkelig helvetesplass (og da tenker jeg IKKE på rot)
– Gå over ting jeg skriver både på blogg.no, facebook og andre nettsteder, før jeg publiserer. Med tanke på både rettskrivning, måten jeg formulerer meg på, og andre ting.
– Prøve å få tilbake kontakten med 2 venninner som betyr veldig mye for meg, som jeg ikke har kontakt med nå…
– Ikke begynne med snus, røyk eller alkohol dette året heller 🙂
– Bli enda flinkere på å fortelle folk at jeg er glad i de, og vise hva de betyr for meg.
– Bli mindre soft når det kommer til terapauter, leger og sånne helsefreaks, og ikke være så jævla nikkedukke der, som jeg KAN være. Er generelt en person som ofte kan bare jatte med, sammen med enkelte kategoriserte medmennesker.

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Fornuftige ønsker der :)Men syns du er veldig flink å fortelle at du er glad i mennesker jeg, kjenner ikke så mange som er så flink som deg .
      – Ikke sett så mange forsetter at det blir for stort og vanskelig for deg, men klarer du ett par så skal du være fornøyd 😀
      Selv har jeg ikke nyttårsforsett, vil jeg noe annet , så gjør jeg det uavhengig av dato og tid 🙂
      (Stabesistet i meg )
      Tja hvis du noen gang tar turen til Bergen,skal jeg være en behjelpelig guide jeg 🙂 Det er aldri feil med is på bryggen en sommerdag( når det ikke regner , he he )
      🙂

    2. lykkelys: Pleier egentlig ikke ha nyttårsforsetter jeg heller, men tenkte bare litt spontant å lage noen nå.
      Skulle gjerne vært og besøkt deg i Bergen jeg, har jo råd til å ta tog og buss, men det er mer overnatting eventuelt et sted som er det store spørsmålet.

    3. Vi har sikkert en sofa til låns vi…Det gjelder bare å bribe mannen først, han er VELDIG skeptisk til fremmede som han ikke har møtt på forhånd ..:p
      -Hotell i Bergen kan fort koste peng :S
      – Naiv som jeg er tror jeg godt om alle, så for meg er det ikke noe problem.

    4. Syntes det var mye fornuftig på den lista der,å realiteten er at om du klarer noen av dem er det kjempebra og mer en (statistisk) forventet..!!!
      Jeg er glad i deg broder:)

    5. …å forresten hvilken vennine valgte å kutte deg bassert på en dårlig hendelse (hvis det ikke var meget krenkene–)
      jeg mener ikke du skal fortelle hvem det er ,men poenget mitt er jo——-if u cant handle me at my worst,you dont deserve me at my best..!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg