NY VENNINNE FORLENGER NYTT LIV! :-)

Fikk i dagtidlig en privat facebook-melding fra en kvinne jeg ikke visste hvem var før da. Som jeg skrev i forrige innlegg ble vi godt kjent fort over Skype. Og samme dag som hun tok kontakt med meg i 7-tiden i dag, så har vi nå også møttes! 🙂 Jeg og min nye venninne Siri møttes i dag i 12-tiden og jeg har rett og slett vært hos henne frem til jeg gikk litt rundt 19.30-tiden 🙂 Siri er fyttikatta en av de kuleste personene jeg har møtt i Oppdal, og jeg gledsprekker meg masse til vi skal møtes igjen, forhåpentlig vis snart! 🙂

Har forresten enda ikke sovet siden jeg sto opp i 19-tiden i GÅR, og min nye venninne Siri har lett hjulpet meg gjennom dagen. Utrolig flott, vakker dame som er utrolig kul, veldig lite sjenert, veldig snill, morsom og ikke minst jævlig klok! Kjempedame rett og slett <3 🙂

Da skal jeg torturere meg selv med morgendagens Hotel Cæsar-episode, det vil si, ETTER at jeg har betalt en regning fra Dragens Hule!
Håper at alle sammen har fått en minst like morsom og bra dag som jeg!
Elsker dere langt oppi rattata, men det vet dere mine skjønne små blodigler.

Ps: tusen takk til meg og Siris felles terapaut som spleiset oss! 🙂 (Som venner)

Vi blogges!

24 kommentarer

Siste innlegg