STØVLEBOOTS-SIGRID SPARKER ÅRET INN!

Tenkte å starte 2012 med to bilder av min biologiske søster. Hun kommer fra den samme moren som jeg og dog også den samme faren! Dette bildet er tatt for 2-3 dager siden, og grunnen til at jeg ikke har lagt de ut enda er at søstra mi er treeeeeig med å svare på sms og privat melding over blogg.no når jeg spørr om jeg kan få legge ut bildene jeg har tatt av henne i broderens sko. Og det er fortsatt jeg er som er broderen som eier de 24-meter høye skoa.

Og ja, hun går i mine fotspor, selv om går en litt annen retning, hun har sånn som den superkule broren hennes også blogg. Deepcomatose heter bloggen hennes, og den kan dere besøke her!

Vi reblogges! 🙂

5 kommentarer
    1. Hei 😀 jeg kan kanskje prøve å tegne en karikatur av deg 😀 men jeg har ikke tegnet karikaturer før, og har prøvd litt med de bildene jeg kunne finne på bloggen din, det ble ikke så bra 😛 kan du sende meg et bilde av trynet ditt forfra? 😀 eller legge ut et? Kan ikke garantere at tegningen blir suksess da, men kan alltids prøve 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg