THE DRAGON HOLE (LAST MONEYBURN FOR 2011)

Litt før 11-tiden i dag gikk jeg ned på posten for å hente en pakke. Igjen har jeg bestilt og hentet meg en pakke fra dragenshule.no, og dette er nok den siste for 2011.
En fattig trøst på en såpass ensom og trist dag som dette her, i tillegg til at jeg føler meg litt småtørr i halsen, noe jeg begynte å føle meg først i går… Faen om jeg blir syk også nå, eller… Skal jeg bli syk så er det greit å bli det på en periode jeg synes er tom, tøff og velmodig uansett.

Men, nå skal jeg ikke skrive mer om det. Vil heller vise hva jeg bestilte i min årets siste pakke fra Dragens Hule i år, i hvertfall mest sannsynlig den siste..


Rødt og sort stripete bukseseler!


Djevelbamse! Har nettopp døpt han til Saddami Bushinky Hellsinki


En rosa Furry Bones Bun Bun Pink-bamse som jeg har døpt for Kine Pine! Oppdøpt etter en av mine beste og mest kostbare venninner <3


Liten pung med pentagramet på!


Ny bukse! <3 🙂


Krydderøser! Brukes akkurat nå kun til pepper og salt!


To nye buttonknapper! Pentagrammerket!


Dukket forresten opp en positiv ting til i dag utenom Dragepakken. Den hærlige medbloggeren Lykkelys har tegnet en tegning av hvordan hun hadde sett for seg meg som en mer eventyrtype. Og da ble jeg heldigvis og selvfølgelig en djevel, med sparp høygaffel som jeg stikker litt i forskjellige ender.


Bilde tatt fra: lykkelys.blogg.no

Klikk her, for å se hele innlegget hennes, som jeg likte godt! 🙂

Tusen takk igjen min gode venn.


Nå sitter jeg bare, alene og venter på at jula skal gi seg, og at kjærlighetssorgen jeg har hatt siden august/juli, og enorme alenefølsen og selvforakten kanskje kan ta litt ferie dit pepperen gror!
Sorry, kan ikke noe for det, men hater det som skjer, og tiden som er nå..

Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Oooh, Ble litt svak for de bamsene …:)
      tror jeg må sjekke ut den nettsiden selv , alt som har drager i navnet må jo være intressangt 😀
      Igjen, takk for at du likte tegningen, skulle gjort den bedre, kansje en annengang jeg får innfall å tegne mannlige djevler..haha 😉

    2. lykkelys: Dragenshule.no syns jeg absolutt du skal sjekke ut! De selger mye mer enn sånne djevelting og mørketing. Er så mye for en og enhver, enten du liker mer mørk rock og den slags eller om du er mer eventyraktig beundrer av drager, alver og slik. Du finner også egen LOTR-kategori. Bare søk “ringenes herre” eller “the lord of the rings” så finner du noe der å! 🙂 Som et eksempel! 🙂

      Ikke noe å takke for at jeg likte tegningen, liker man noe så liker man det, og det er ikke noe å takke for, men takk for at du er så takknemlig 🙂 Hihi 🙂

    3. Jeg er veldig begeistret for ,sverd, alver, drager , fantasy Ringenes Herre…og så videre , Outland/Avalon var/er mine favorittbutikker , selv om jeg ikke er innom så ofte, går jeg inn , kommer jeg ikke ut igjen :p
      :))

    4. vaniljeogpepper: Eneste bukseselene jeg har er de jeg fikk i dag faktisk! 🙂 Krydderskallene er heite, i hvertfall den med pepper… Fikk pepper i nesen i dag så vidt da jeg skulle tømme fra den forrige til den nye… Hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg