LAKKERLIG TILFREDSTILLENDE

Da var skjegget barbert nok en gang, jeg har nettopp vært ut og hentet to pakker, og det er alltid veldig tilfredstillende!
I dag var det altså to på en gang, en fra Dragenshule, og en fra cdon!

Har så og si gledet meg like mye til begge to, og fikk nesten utløsning da jeg gledelig fråtset meg i lykke da jeg åpnet pakkene!

Her er innholdet fra Cdon! 🙂

“IT” på dvd! 🙂


“The walking dead” sesong 1, Blu Ray! 🙂


“Nissene over skog og hei”, Blu Ray! 🙂


“Harry Potter and the Deathly Hallows, part 2”, Blu Ray! 🙂


“By neotkek – Sex, murder & Rock`n Roll”, cd og dvd! 🙂

Det var altså multimediapakka fra cdon! Resten av uka er herved trygg i Satans varme hender! :<3 Hihi! 🙂
Så skal dere få se innholdet fra Dragenshule-pakka før jeg nå trer inn i dusjen med litt onani og torsdagsvask! 😛


Dragenshule-pakka:

Er ikke dette en jævlig sexy, sjarmerende lakkbamse så vet ikke jeg!!! <3 Elsker den! ELSKER DEN!
Den skal hete for Alexsandra Von Vaniljepepper! 🙂 Kombinert to venner igjen! 🙂


Disse tre badeend-magnetene har jeg nå hengt på kjøleskapet! De er barna til de ekte badeend-jævlene som sitter ved vasken på badet mitt. Disse hetter for Pussy, Dickens og Hardcore Dukk!


Blooooodig forkle! Digg å bruke på skolen i matlagingstimer eventuelt, HVIS jeg får lov til å delta i noen fag for halvåret som jeg har spurt om lov til, via en simpel mail til Videregående her på Oppdal. Bare nevner det ;-p


Også var det denne “Necessary Evil”-buksa! 🙂 Som var dyrest av alle produktene i denne Dragenshule-pakka for denne gang <3 😉


Og forresten, er ikke denne pennen litt kul? 🙂 <3

Til sist har jeg også fikset meg to sorte roser, men har fire fra før 🙂 Bedre med 6 sorte roser i rosevasen, enn fire sorte roser! Hehe.

Da skal jeg presse meg inn i dusjen. Rene dusjpresset! Haha, hehe, hoho, hihi… Blæh!
Ok, snakkes da alle skjønne hanekammer, oksehorn, og Red Bull-birds! 🙂
Ta godt vare på dere selv, dere er alle utrolig unike og totalt uerstattelige <3
Klem og hugses fra onkel Aylar!

Vi blogges!

8 kommentarer
    1. Den pakken med ALLE de god sakene-som om jeg skulle bestillt det selv..LIKEN IT LOVEN IT!!!!!
      Fantastisk nydelig navn på bamsen <3 Digger Stephen King filmer- og ihvertfall bøkene..
      Yeah yeah,enough about me...Dragepennen var veldig vakker;)
      Kos deg masse med de nye thangsa:))

    2. Jeg elsker bøkene til Stephen King, men ikke fått sett alle filmene hans den der har jeg ikke sett 😮 må gjøres noe med!! Walking Dead og Harry Potter er nice 😉 jeg er veldig fan av Harry Potter<3 Så mye kult du har bestilt fra Dragens Hule 😉
      pakker i posten er alltid like bra;)

    3. Hahhaha ååå IT! Er den morsomste filmen ever( utenom Troll 2, den må du se!) Tim Curry er hysterisk som klovn! Bare synd alle de andre skuespillerene i filmen suger men. Slutten er skuff btw.

    4. ;D damn, nå ble en av mine ønsker oppfylt xP
      har alltid lyst til å være en bamse, spesielt en lakkbamse ;D *thumbs up* ^_^
      ææh..morder-klovn xD
      liker forkle ;D meg vil også ha gakkgakker ;P har lyst på alle plastikk-gakkgakkene som fins ;P
      kul penn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg