SENTIMENTAL HJERTESNAKK

Det er ikke meningen å virke veldig bløt, sentimental og fullstendig følelsesladdet nå, men det er nok likevel det jeg kommer til å bli de neste linjene nedover.
Jeg har så lyst på kjærlighet. Rett og slett, der sa jeg det! Jeg har lyst til å gi kjærlighet. Ha ei som betyr alt for meg, for meg selv. Høre på alt hun har å si, lytte og faktisk også vise at jeg forstår og bryr meg.
Har så inderlig lyst til å ha ei søt jente som jeg kan dele alt med, gjøre alt med. Ei som det ikke er en eneste ting jeg ikke ville gjort noe med. Ei jeg kunne dratt på lange reiser med, konkurrert med i diversje spill. Ei som jeg kunne gitt masse forståelse, kjærlighet og tillitt til.


bilde: infinityiitd.com

Er i dag 20 år, og har aldri hatt kjæreste. Når det kommer til det sexuelle og den slags så betyr ikke det så mye for min del. Jeg er riktignok jomfru, hvis man ser bort fra 2-3 håndplukkede jobber om dagen. Men sex betyr virkelig ikke noe mye, altså ja, jeg MÅ tilfredstilles sexuelt minst en gang for dagen. Men det trenger jeg ingen hjelp til, for å si det sånn.

Jeg høres sikkert helt potte patetisk ut, jeg har ingen i sikte eller noe nå. Men jeg ligger mange ganger i sofaen, holder rundt noen myke puter og bare prøver å fantasere om hvor flott det faktisk hadde vært å hatt en bestevennkjæreste som hadde fortstått meg, og som jeg hadde forstått. Og det vi ikke nødvendigvis hadde forstått, hadde vi likevel akseptert, og elsker hverandre for den vi er.
Sitter og tenker nå, har ikke blitt klemmet siden august. Jeg er riktignok autist, og det er mange med asperger som ikke liker glemmer. Men jeg forguder klemmer. Bare ikke fra gutter, nær familie, også sånn. Men kvinner og jenter nesten generelt elsker jeg å klemme på. Bare følsen av å holde rundt noen å få bekreftet at noen er glad i en, er helt ubeskrivelig. Og akkurat i siste tilfelle tenker jeg ikke på forhold og kjæresteri. Når jeg snakker om klemmer nå tenker jeg på klemmer fra gode venninner generelt, enten det er ekstra følser eller ikke.

Det å føle et kinn annet menneskets rene og myke kinn mot mitt eget er noe av det beste som fins. Jeg vet at dette innlegget skurrer litt med personligheten, ryktet mitt og bloggen min, men er det noe jeg gir faen i så er det det. Jeg kommer alltid til å skrive det jeg føler for, mener og det jeg vil. Uansett negativt eller positivt, kritikk eller ikke-kritikk. Og akkurat nå følte jeg for å lage et mer uvanlig innlegg fra min side. Få ut litt av mine tanker rundt vennskap, kjærlighet, felleskap og det å akseptere og elske andre mennesker. Å elske noen trenger ikke bare å være snakk om forelskelse.

Jeg har noen helt spessielle venner jeg elsker, som en venn og jeg vil gjerne nevne spessielt noen som jeg aldri vil miste, og som betyr vanvittig mye for meg.
Kjære Camilla, Sara, Daeva, Kristine, Elin, “Vaniljeogpepper”, Alexsandra, Marte, Ingeborg, og Kathrine. Dere er alle venner jeg har fått takket være blogg.no. Noen mener at man ikke får mye godt ut av internett, men jeg har “bare” fått mine beste venner derfra. Jeg har aldri møtt noen av dere face2face, men vit at jeg setter stor pris på dere alle, og jeg håper jeg får møtt dere alle. Dere gir meg masse glede og positivitet og jeg ønsker dere alle en god uke 🙂

Ta vare på dere selv, alle sammen!
Vi blogges!

15 kommentarer
    1. Tror det er mange som har det sånn som du beskriver!
      Men det med klemmer er noe jeg aldri har forstått. Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot at folk liker klemmer, men uhm jeg forstår det likevel ikke? Bra vi er forskjellige, da.

    2. Å, det med klemmingen er jeg helt enig med deg i! 😉
      Klemmer er alltid koselig å få, og den betyr jo at noen setter pris på deg og at de er glade i deg. Klemming er fint.
      Bra skrevet egentlig 😉
      Klem Nea.

    3. En dag finner du den rette! Men du må kanskje gjøre noe aktivt for å møte henne. Hva med nettdating, det er jo veldig i vinden har jeg hørt.
      Klemmer er godt! Kjærlighet er egentlig alt i livet og venner kan man ha på mange måter – enten via nett eller inn RL.
      Ønsker deg masse lykke til i jakten på den store kjærligheten! Et sted ute i dette land er hun og bare venter på deg. Klem! 🙂

    4. Det er tøft av deg å skrive dette. Jeg synes det står respekt av det. Jeg har selv kun hatt EN kjæreste, men måtte bryte forholdet etter et halvt år grunnet hans misbruk av stoffer små barn ikke skal røre.
      Jeg håper vi kan bli bedre kjent etterhvert, selv om Skype tok seg en bolle, som Pondus ville sagt det.
      Klemmer.

    5. Det med klemmer er jeg enig i, bare at jeg liker å klemme gutter..
      Men er ikke lett å finne noen man passer så godt sammen med, har vært borti mange personer som har vist seg å ikke være bra i det hele tatt, andre igjen som har vist seg å hatt kjæreste, som viste seg han holdt på me mange samtidig.. Man tror man kjenner en person, men det tar tid.. Og når man endelig finner en man kan stole på, ta godt vare på personen. Den rette er ikke en som skal dumpe deg når du går gjennom vanskelige ting, det er en person som skal HJELPE deg gjennom vanskelige ting;)

    6. -*smelt*jeg syntes det var utrolig vakkert og ikke minst modig skrevet for svarte…Du er en flott mann og jeg gleder meg til den dagen du har den du ønsker i armkroken din!!
      Er ikke tvil om at du hadde gjort denne personen den lykkligste på jord!!!
      Og i mellomtiden gjør du oxo andre lykkelige eller veldig glad for at akkurat du er deg og at du existerer -med alt du er og tenker og skriver!!!
      Jeg er veldig glad i deg og Andreas-å jeg er veldig glad for at jeg kjenner deg!!!

    7. du fortjener all den kjærligheten du kan få tak på, min venn ^_^
      klemmer er gode de..med mindre den man klemmer lukter svette gymsokker og råtne egg xD
      ahaha..sorry, måtte bare ha bittelitt humor med 🙂 men syns det er fint at du skriver litt sånn her og jeg ;D du skal alltid tørre å være deg selv og ha tro på deg selv at du klarer det du setter som mål 😉
      jaja..jeg vet jeg er rette kjeften å si noe sånt..for er ikke så flink til det selv x-) men stå på min gode venn =) ROCK ON and you have me on your side ;-D <3

    8. alexsandra: Tusen takk for deg vennen min <3 🙂 Du sjarmerer meg rett og slett i seng du, neeii. Sitter jo i senga alerede (egentlig sovesofa). Sjarmere meg i SENK var det jeg mente selvfølgelig. Er litt apekatt i dag! Haha!
      Syns du er flink nok jeg, du har oppnådd en del du syns jeg 🙂 Flink og jeg er stolt av deg!

    9. fader å jeg sjarmerer folk i seng a xD ahahaha..tror jeg må passe kjeften min litt 😛 neida..sier jo bare ting rett fra levra/hjerte og hjerne..og kanskje lungene 😛 stolt?? av meg?? oj..det er faktisk første gang jeg har hørt det..uten at en viss person higer etter oppmerksomhet og feller krokodilletårer..hvis du skjønner hva jeg mener 🙂 fint at noen setter pris på det jeg skriver og gjør da 🙂 sitter fortsatt på skeptiskbenken over om jeg skal tørre å være stolt over det jeg har gjort i livet..greit nok..er noe jeg er stolt av da.. 😉

    10. Hvorfor har du aldri fortalt meg at du er jomfru? RESPEKT!!!!!!!! Av en eller annen grunn havner jomfruer høyere opp på Respekt-listen min. Det er vakkert, det er poetisk og det er beundringsverdig!
      Og jeg synes ikke dette innlegget var patetisk. Bak masken min med “Jeg puler, player og pisser” finnes det en kvinne som hver eneste natt drømmer om å en dag åpne seg opp så jeg faktisk er verdt å elske. Oooooook, nå ble det ubehagelig med sånt kjærlighetskliss igjen, så jeg hopper videre….
      Jeg er ekstremt masse glad i deg, og jeg støtter deg så masse. Jeg er så glad jeg har en venn som deg. Jeg er her for deg uansett!!

    11. Daeva Tollnes: Takk, syns vel at det er litt vanskelig å snakke om siden så mange andre enn meg har hatt seg. Har litt svekket selvbilde av den jomfrudommen min..

      Tusen takk for kjempefine og gode ord, kjempemasse glad i deg også min venn <3 🙂 Og jeg vil også alltid være her for deg, om jeg får det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg