DAEVA TOLLNES!

Har tidligere lagt ut noen tegninger jeg har tegnet, enten av kjendiser eller venner. Denne gangen har jeg gått for en slags kombo!

TRYKK PÅ TEGNINGEN FOR Å JOINE BLOGGEN HENNES NÅÅÅÅ!

Når jeg våknet i dag hadde jeg en helt psyk trang for å utføre dette! Jeg måtte tegne Daeva, jeg bare måtte! Har tenkt tanken så lenge nå, og kunne ikke holde meg lenger! Jeg kan ikke fortsette livet mitt mer før jeg nå har fått det ut! Å tegne Daeva er for meg like naturlig som å fjerne hånda fra en glovarm stekepanne! Man bare gjør det!

Daeva, jeg faen meg elsker deg! Du er den blideste emoen, og den flotteste lesba i verden!
Hadde ikke blitt lei meg om vi hadde møttes en gang for å si det sånn! 🙂
You rock my world, and you are my personal Jesus! Forever and ever!

Vi blogges

4 kommentarer
    1. Aw… Herregud, så skjønn du er. Synes du er superflink, finner ikke mange detalje-feil her annet enn de gjenglemte tattoveringene på fingrene mine.
      Skulle ønske jeg kunne tegne slik……. (Men når JEG tegner ser det ut som en seks-åring på syre)
      Nese og øyne gjør du òg bedre enn meg, så jeg kan ikke klage der heller. Kan du sende den i posten til meg så jeg kan henge den på veggen?
      I BLOGLOVE YOU <3

    2. Daeva Tollnes: Skal det 🙂 Sendt meg fult navn og adresse som privat melding eller over Skype? 🙂 Ps: dette er bare en svakere oppvarming for noe litt større som kommer senere.

      Snakkes, hehe, vi snakkes nå faktisk siden vi snakker på Skype 😛
      BLOGLOVE YOU TO! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg