Non stop, kinderegg, smurf, Daeva.. Smurf, Kinderegg, Deava, non stop (VIDEOBLOGG)

Har i det siste hatt så rævhakkende lyst på SPESIELT Kinderegg, og den lysten ble spesielt øket mange grader etter at jeg så et helt spesielt bilde av en helt spesiell sjokolade hos en helt spesiell blogger, jeg digger helt spesielt! 🙂

I tillegg har hjernen min sådd Non Stop og smurfer på hjernen min helt random, og hvorfor ikke lage en random video om fristelsene mine.

Denne videoen er delvis dedikert til mitt store forbilde og min gode venn Daeva, men også laget fordi jeg syns det er gøy å lage videoer selv om de kanskje ikke gir de fleste så mye mening og den slags, men mening og fornuft er det jeg tørker anusen min med både på og utenfor dassen!

God morgen alle sammen, og god torsdag!
Vi blogges!

9 kommentarer
    1. SV; Morgenrøyken pulte i munn. Nu skal jeg se en film, og så stå opp ordentlig. Så er det husarbeid her før videobloggen kommer.
      Du? Sjekk ut bloggen min, tror det er noe om deg der! (a)

    2. Kinderegg, non-stop smurf, kinderegg….Hehe. Takk for den, får ikke den ut av hodet på et par uker. kinderegg, smurf, non-stop….kinder………………………………

    3. lenamon: Hehe, så godt å høre at jeg har banket noe inn i mine lesernes hode, AT jeg har noe funksjon visste jeg ikke før nå! 😛 Takk Lenamon. Du var du gutt eller jente igjen? Næsh,bare tulla. Kom tilfeldigvis på et tidligere innlegg, og måtte bare erte meg selv nå 😛

    4. He he, ja du får banket det inn. Men forresten vet du egentlig om jeg er gutt eller jente, haha. Jeg svarte jo litt tullete i det svaret mitt. For ordens skyld, jeg er jente eller rettere sagt dame 😛

    5. edderkoppen skremte hele regla vekk.. x_X
      *kill that spider..* neida..vet det er bare en gummiedderkopp, men likevel den så litt ekte ut på videoen noen ganger..(kan hende det er bare mitt feberhodet som spiller med meg..) har smurfe-filmen selv, fikk veldig lyst på kinder-egg og non-stop..pluss julebrus xD selv om det ikke var med 😛 men kan ikke i butikken 🙁 svimer nesten av bare jeg skal på badet x(
      må vel overleve uten de tingene fram til jeg er frisk nok til å gå dit selv x-/ *satan*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg