BABYSKANDALE I SIMS3

Im bored! Derfor skal jeg fortelle dere om noe ingen her har stor nytte av å lese, men likevel.
I høst fikk jeg det populære spillet “Sims 3” på Play Station 3.
Har ikke tatt noen stillbilder eller noe fra min egen Sims-verden så dere får bare leve med historien min, blandet med bilder jeg har funnet på nettet denne gangen.


(bilde er tatt fra google)

Da jeg startet spillet laget jeg kun EN person. En ung mann som heter Andreas og skal forestille meg selv.
Andreas er en lat Sims og gadd ikke den gang å bygge huset sitt selv, han kjøpte det!
Andreas fant fort ut at det var kjedelig å bo alene i huset så en gang gikk han ut av døren og fant ei søt jente på hans egen alder. En jente som den gang var kledd veldig emoaktig, ei som jobber på kirkegården. I løpet av en eller to dager ble de veldig forelsket og giftet seg bare en uke etter at de møttes, akkurat som folk gjør i virkeligheten.

Begge to er veldig glad i sex og det ble en periode med veldig mye pulings ved sengekanten. Plutselig blir dama gravid, og det er egentlig tragisk. Fordi; rett etter at de giftet seg brukte Andreas opp ALLE pengene han fikk etter bryllupet på den dyreste tven i verden. Egentlig var det mest derfor jeg plukket ut ei å gifte meg med; pengene hennes! Vel etter tv-kjøpet så var det ikke mye penger til andre ting, og i Sims får man heller ikke støtte fra NAV når man har barn. Så med KUN ei seng i hele huset, og et generelt lite hus, så skulle altså kvinnen føde cirka en ukes tid etter pulingsen!

Fødselen skjer plutselig, og det første jeg tenker som mannen i huset er å ringe etter ambulanse. Jeg sjekker telefonlista mi, og øverst ser jeg politi og brannvesen. Jeg innser at ingen av de har noe med fødsel å gjøre, så jeg ringer det tredje nummeret i listen som jeg tar forgitt er ambulansen! Men det er det IKKE! Når kvinnen i forholdet peser rundt som ei gås og skal til å føde, så tar mannen og ringer for å ADOBTERE/BESTILLE en unge til, som kommer 3-4 dager etter fødselen.
Min biologiske drittunge av en sønn fødes, og 3-4 dager senere kommer det en skoleflink negerjente på døra som jeg har bestilt (les: adobtert). Og jeg har fortsatt bare EN SENG, og det er dobbeltsenga til meg og min sexye emokone!

Jeg innser at babyen i familien vil dø, hvis jeg ikke kjøper en barneseng til han, så jeg bruker en liten som på en barneseng, den adobterte i familien får bare ligge på den litt harde sofaen forran STOR-TVEN!


(bildet er tatt fra google)

Hvordan er familien blitt i dag?:
Vel, Andreas har sluttet i jobben som musikkartist og jobber nå med det kriminelle, på fritiden banker han opp fremmede folk utenfor parker, resturanger og slik, helt edru. Han flørter der og da med ukjente kvinner, i håp om å kunne være utro minst en gang før han dør. Og kvinnen i forholdet, haha, hun leter også etter en å være utro med. Faktisk har de konkurranse om å være utro først. Begge vet om hverandres skitne spill, men hjemme spiller de falsk og idyllisk, stjeler godteri fra barna, og kjefter spessielt mye på den adobterte jente i huset. HVORFOR KOMMER ALDRI BARNEVÆRNET???? Babyen min er nå klar for skolestart, og han er hittil den mest uskyldige i familien på fire. Takket være farens kokkekunster har huset stått i brann 3 ganger eller noe… Og en ting; moren i huset prøvde for litt siden å sjekke opp en kompis til adobtivdatteren som hun tok med hjem fra skolen i gang. Moren i huset er snart 40 i mitt hode, men har et vått ønske om å bli knullet i anusen av kompisen til adobtivdattera, som i mitt hode er 15 år (tror jeg).

Happy family? Oh yes!

10 kommentarer

Siste innlegg