An acoustic man of darkness

Har vel tidligere i år lagt ut et blogginnlegg med diversje låter/musikkvideoer fra Marilyn Manson som jeg liker.
I tillegg har jeg også lagt ut et remix/techno-innlegg med Manson-låter. Det jeg ikke er like skråsikker på er om jeg har laget et innlegg hvor jeg har lagt ut og delt akustiske versioner av den fantastiske mannens verker!

Marilyn Manson – Leave a scar

Marilyn Manson – Coma white

Marilyn Manson – Last day on Earth

Marilyn Manson – Heart shaped glasses

Marilyn Manson – Putting holes in happines

Marilyn Manson – The nobodies (Ps: Denne er litt sur(syns jeg))

Marilyn Manson – Working class hero (coverversion av John Lennons låt)

Det var det jeg har funnet av acoustice låter fremført av Marilyn Manson. Har også funnet noen akustiske Manson låter som ANDRE har covret; og her er noen av de jeg liker best på youtube av det jeg har hørt:

Rawrly – Dope show

Ophelia Rising – Speed of pain

Sarahh Jadee – The nobodies

Ao – Into the fire (litt kjærende stemme, men han er i hvertfall KJEKK <3 🙂 )

Ao – Golden age of grotesque (Kjekkemannen igjen <3)

Jaimie – Running to the edge of the world

“Nien91” – Coma white

PunkStudioz – The man that you fear (småsur sangstemme, men…)

Sånn, da tenker jeg at jeg har lagt ut nok. Ble noe skriking og sure stemmer, på noen av videoene, men. Hehe.
Ønsker alle en god mandagskveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg