The music of Marilyn Manson


Skal snart hoppe i dusjen, for så å fikse meg frokost. Ja, jeg er b-menneske og HATEEEERR å stå opp tidlig, slik selvpining og tortur får de “lykkelige” originale, kjedelige a4-menneskene ta seg av 🙂

Men først, vil bare legge ut et par Marilyn Manson-låter i helgen, på bloggen. Alle sangene kan jeg ikke legge ut, for det vil ta TID! Men her er noen av de jeg liker best! 🙂

Marilyn Manson – Dope hat

Marilyn Manson – Speed of pain

Marilyn Manson – The last day on earth

Marilyn Manson – Mechanical Animals:

Marilyn Manson – Sweet dreams:

Marilyn Manson – Tainted love

Marilyn Manson – This is the new shit:

Marilyn Manson – The nobodies:

Marilyn Manson – I dont like the drugs, but the drugs like me:

Marilyn Manson – Armagoddamnmotherfuckinggeddon:

Marilyn Manson – Lunchbox:

Marilyn Manson – Putting holes in happiness:

Marilyn Manson – Heart-shaped glasses:

Marilyn Manson – mOBSCENE:

Marilyn Manson – My monkey:

Marilyn Manson – Slutgarden:

Marilyn Manson – This is halloween:

Og til sist; den nyeste låten “No reason”, som ble gitt sluppet ut på nettet for noen få uker siden! 🙂


Og helt til slutt vil jeg legge til to til hvor Manson har vært med på laget med to andre kjente artister 🙂

Lady Gaga ft Marilyn Manson – LoveGame:

Eminem ft Marilyn Manson – The way I am:

Satan i helvete så mye annet jeg kunne lagt ut, Personal Jesus, The Beautiful People, er SÅÅÅÅ MYE som mangler, men dessverre har jeg ikke tid til å legge ut flere akkurat nå… For å ikke snakke om The Dope Show og The Fight Song..

VI BLOGGES!

5 kommentarer

Siste innlegg