JULEKOS HOS JULEHATEREN!

Lønnen er på plass, skattefritt denne gangen! Til min store tilfredstillelse!
Kjøleskapet er igjen fylt opp med mat! Sunn mat! Og drikke. Begynte å bli litt småtomt, hehe.
Også har jeg enda ikke glemt at jeg bare lever en gang, tror ikke på himmelen, jeg tror på helvete, men tror at helvete er kun for de som er kald nok! Slik som han apekatta Breivik.

Syndere som jeg blir bare “straffet” med at jeg blir liggende i jorda, både kroppen og sjelen min skal råtne her på jorden og skape nytt liv til jorden, som i jord og slik. Ikke nytt liv bokstavelig talt!

Vel, nå krasje jeg skolissene, snubla i omsrøret og datt litt ut av sporet! For saken var egentlig bare at jeg skulle pælme inn et bilde av “førjulskosen” i min fullstendige kaosaktige verden:

To større Red Bull, samt en julestrømpe med sukker og fett og andre stoffer som gir økt sjanse for heartattack, samt årets julehefte: Nemi!
Nå har jeg to julehefter for 2011, enda jeg egentlig HATER jul… Spessielt julesanger, og juletradisjoner, ANDRES juletradisjoner, spessielt julebord, drikking og utroskap, og ikke minst alt det stresset som SPESSIELT kjærringfaenskapet om kring ødelegger seg selv og andre med… Åja, skulle egentlig bare fortelle hva det andre juleheftet jeg har er: “To trøtte typer” av Christopher Nielsen (Broren til avdøde “Jokke”).

Da skal jeg turne inn på Sumofaen og se morgendagens Hotel Cæsar. Ja, jeg er tragisk, men det burde ikke komme som et elektrisk sjokk!
Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Elin Slåen: Du Elin. Denne gangen skal jeg faktisk svare det på en kjedelig, ikkeironisk og dønn ærlig måte!

      Hvis du kommer på besøk til meg kan du få mer enn en stor Red Bull 🙂 Da skal jeg i hvertfall spandere på deg fem store! Men ser at du helst ikke sluker i deg alle på samme dag da, i og med at jeg er glad i deg, og redd for deg! Hehe 🙂

    2. har kjøpt inn litt fett og sukker og andre e stoffer jeg også, men i annen forpakkning.
      har du også satt opp sperre på bloggen din nå?
      kansje jeg skal gjøre det samme, hadde ikke hvert morro om noen stjal kalender svarene jeg bruker timer på å finne.
      kos deg med Nemi og sukkeret…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg