NOEN OPPEGÅENDE INTERNETTLARVER SOM ikke HAR FÅTT MED SEG AT:

…Lady Gaga kom ut med ny musikk video i gårkveld? Musikkvideoen til “Marry the night” er det selvfølgelig jeg snakker om! Eller ikke snakket så mye om det egentlig, bare skrevet noe nå.

Noe som er litt spessielt med denne låten er at jeg mener dette er den FØRSTE Gaga-låta jeg hørte. Fordi albumet “Born this way” var det første av Gaga-musikk jeg kjøpte. Og jeg hører aldri på radio eller ser heller ikke på tv, så er faktisk mulig jeg ikke har hørt noen låter før jeg kjøpte denne cden på ren impuls kort og enkelt fordi jeg trodde det var noe hardrock på grunn av coveret. Vel, Gaga er ikke akkurat Marilyn Manson, eller rock, men fy faen som hun rocker på sin popete måte alikevel!

Poenget er at denne låten er spor 1 på “Born this way”, om jeg ikke husker helt feil nå, mens jeg tror “Born this way” er spor 2.

Vi blogges!

6 kommentarer

Siste innlegg