IKKE NOE PEPPERKAKER ELLER HARIBO PÅ MEG DENNE UKA!

Hehe, huff. Har nettopp vært på Europris og da hendte det noe som jeg ikke har opplevd før.
Før jeg gikk ut sjekket jeg kontoen og saldoen min på Visa-kortet som viste at jeg hadde 141 kroner igjen cirka (frem til mandag). Så gikk jeg og handlet da, og når jeg skulle betale kom totalsummen nesten på 160 kroner. Altså, mens jeg hadde gått rundt å handlet, så hadde jeg regnet feil. For jeg pleier alltid å regne ut sånn cirka hvor mye resultatet vil ende på, og jeg har alltid regnet veldig nøyaktig som regel. Men i dag bommet jeg, og det var litt flaut, men gikk heldigvis bra. Var bare for kassadama å ta ut to ting fra posen min, så gikk det bra til slutt; fjernet en pepperkakeboks og en Haribo-rull til 8 kroner 🙂

Slik endte pose-resultatet:

Nå har jeg cirka 7 eller 8 kroner igjen på kontoen frem til mandag. Heldigvis har jeg noen brødskiver i fryseren og kjøleskapet samt noe pålegg og middagsretter så jeg skal nok ikke sulte til jeg får lønn igjen. Jeg er litt shopoholiker er jeg redd. 😛

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

6 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: HAHA, Så nettopp gjennom kvitteringen. Den stemmer den og jeg har ikke blitt lurt eller noe av de i kasse. Kassalappen/kviteringen stemmer og sjekket den to ganger. Det er jeg som regnet feil da jeg plukket varer 🙂

      Trodde i sted at jeg fant den “solklare” årsaken. Du vet der det står “MVA%” på kvitteringen?… Jeg så tilfeldigvis under der i stede for pris da jeg så på bæreposen, så lurte meg selv og trodde jeg hadde brukt 25,00 kroner på en bærepose. Men heldigvis har jeg bare brukt 1 krone på det som vanlig 😛

    2. Når du er og handler og må passe på prisen så runder du det hele opp. Om du foreksempel skal kjøpe en sjokolade som koster 20kr så runder du den opp til 25, så er du sikker når du er ferdig at du har råd. Da kan du helle gå inn en gang til etter på.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg