CDON.COM: HVOR TEIT GÅR DET ANN Å BLI?????

God ettermiddag alle sammen, da har favorittmongoen deres nettopp vært ut og sjekket postkassa. Ny pakke fra cdon, og denne gangen var det en pakke jeg aldri før har opplevd maken til.
Saken er; en av produktene er feilsendt!
Her er alle tingene som var i pakken:


Varg Veum-filmene “Din til døden” og “Falne engler” på Blu Ray.


“Pompel og Pilt” og sesong 7 av “That 70`s show” på dvd.


Den nye filmen “Bad teacher” på Blu Ray.

Okok! Alle disse produktene uten om en ting er korrekt!
Feilproduktet er “That 70`s show”, jeg har aldri bestilt den dvden. Jeg bestilte en amerikansk dokomentar film som heter “Bowling for Columbine”, hvor blant Marilyn Manson er blant de som er intervjuet, også får jeg ikke den dokumentaren, men “That 70`s show” sesong 7 i stede for.

På fakturaen så står det ikke noe om “That 70`s show”, men derimot “Bowling for Columbine”!
Så fakturaen stemmer, men alle produktene i pakken denne gangen.
Nå så er ikke “That 70`s show” det verste de kunne stappet inn i pakken av ting jeg ikke har bestilt, men er litt frustrerende likevel.

Er det noen andre her som har hatt samme erfaring med cdon eller andre kjente nettbutikker?
Sånt bør IKKE forekomme?
Min bror har opplevd nesten det samme, men likevel ikke helt. Han opplevde at mens han bestilte dvd-versionen av en film en gang så fikk han Blu Ray-versionen i stede for, og det stinker litt for han som kun har dvd, og ikke blu ray…

Så det er ikke første gangen cdon har sendt feil, men vil likevel høre hvor mange av dere som har opplevd noe slik?
Ønsker alle en god onsdag videre, nå skal jeg kose meg med 90 minutter Pompel og Pilt som bestilt! 🙂 Og når det kommer til “Bowling for Columbine” så får jeg prøve å heller bestille den på en annen nettbuttikk, siden jeg tror cdon faktisk vil gjøre samme feilen igjen, siden broren fikk samme feil tre ganger angående den dvden som han alltid fikk en Blu Ray film for i stede, enda han hadde klaget 2 ganger på forhånd… Ser ut som om jeg bare skal bestille “Bowling for Columbine” fra Platekompaniet i stede for, neste gang jeg har råd..

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

17 kommentarer
    1. Bestilte Tori Amos “The Beekeeper” fra cdon.com og fikk Katie Melua… Dødsskuffa når den ramlet ut av emballasjen og ned i fanget… Uviten satt Mamma på andre siden av bordet og sa rett etterpå (snakk om sekunder her) “Ønsker meg den nye Katie Melua cd’en til jul jeg”, så da var det plutselig greit allikevel 🙂 Men fy jeg slet med å ikke gi den til henne akkurat der og da.

    2. Sara Storholt: Har nettopp sendt de en melding hvor jeg skriver hva jeg har bestilt, og hva jeg har fått i stede for. Så får de rette opp, håper jeg! Har i hvertfall gitt dem beskjed og gjort dem oppmerksomme på det nå!

    3. zenazuza: Huff, så stor skuffelse følte ikke jeg. Kunne bestilt That 70`s Show, men er litt småirritert likevel, siden jeg hadde håpet på noe annet i stede… Har i hvertfall sendt mail til de nå, og gitt beskjed om hva jeg har bestilt, og hva jeg har fått i stede…

    4. Daeva Tollnes: Det er jeg fabelaktig enig i. Kunne vært verre, ikke sant? Kunne bestilt nyeste plata til Marilyn Manson (Born Villain som kommer 2012) og fått juleplate til Justin Bieber i stede, DET hadde vært å bli kastet etter nakkeskinnet ned i rottekjelleren det!

    5. Bestilte meg HIM-stuff fra de for en stund tilbake siden, alt stemte, bortsett fra størrelsen på den ene t-skjorta.. Haha!

    6. jeg har aldri opplevd problemer med cdon.com, men vet at det skjer. dessverre er det slik med bedrifter som sender i posten, ting kan fort komme i feil eske. håper de retter opp tingene igjen.

    7. jiiji: fikk svar fra de for litt siden. de skulle sende det rette produktet, og hvis jeg sendte tilbake feilvaren så slapp jeg å betale for den riktige som de skulle sende straks. men jeg må uansett betale ekstra for å sende den feile dvden… så det gidder jeg ikke

    8. om du ser noe bruk for den ekstra dvd pakka så 😉
      jeg pleier å si at du kan ikke dømme et firma på om feil oppstår, men hvordan de takler feilen. er jo bare mennesker som pakker ned disse eskene og de kan ha en dårlig dag de også. ( vel om det er alt for mye feil kan man jo lure)

    9. Kanskje ikke saa rart ting gaar galt naar de fleste av dere bestiller fra cdon.com??? , Jeg bestiller ihvertfall fra cdon.no, MYE BILLIGERE, hahah, bare koedder. Men har aldri hatt noen problemer med de folka der ass, faatt alltid presis det jeg har bestilt, og dvd eller blu-ray, er det ikke litt dumt og besteille fra platekompaniet da?? De er jo de dyreste du kan kjoepe fra, ihvertfall i alle butikenne deres, men sjekka platecomp og cdon nett paa koedd, og konluderte med at man sparer noen hundringser paa cdon.no. Og ihvertfall hvis man bestiller en liten haug, og det gjoer man jo gjerne naar man foerst er i gang, for og ikke glemme serier skulle man bestilt en serie eller 3-4 , saa blir det massevis av spenn det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg