SEXY 4PACK

Atter en gang har en søt pakketing fra cdon funnet veien til postkassa til unge Kuklinski. Alltid like hyggelig det. Ser ut som det kan bli filmkveld i helga gitt! 🙂
Samtidlig som kleskommoden har fått to nye medlemmer også, dobbelt kos i fullstendigkaos-Aylars verden!


Jurassic Park-filmene på Blu Ray! <3


The Deer Hunter, på Blu Ray.


“The Nightmare before christmas”- t-shirt (The Punking king-motiv)


Enda en “The Nightmare before christmas” t-skjorte!

Men, daaaa. Skal jeg ut igjen en tur jeg! Kommer tilbake senere i dag, med et mer interesangt innlegg. Og det innlegget er faktisk ikke noe som jeg tror vil provosere for en gangs skyld, eller litt kanskje. Men først må jeg ut og knipse de bildene til det innlegget. Går kort sagt ut på at dere skal kåre det peneste, og også det styggeste offentlige bygget i Oppdal som ungdomskolen, videregående, alle butikkene, spisestedene, rådhuset osv.

Da går jeg ut og tar bilder av samtilige bygg i Oppdal jeg.
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

12 kommentarer
    1. Hjortejegeren er veldig bra-men ikke se den når du er trøtt,den er litt lang og der er mye informasjon..
      Jurassic Park er konge filmer-har en samlebox jeg og:) -og t-skjorte fra 17 år tilbake…
      Nightmare bf christmas t-skjortene:LOOOOOOVE IT!!!

    2. Hei Andreas 🙂
      Håper det er greit om jeg spør deg om noe…
      Jeg har lest bloggen din en stund og det er noe som plager meg litt.. Det virker på meg(og det sier jeg for at jeg ikke vet, men fordi det er slik jeg oppfatter det) som om du virkelig sliter med deg selv og ditt forhold til andre. (om dette er på grunn av sykdommen din eller andre ting aner jeg som sagt ikke).
      Men ok, det jeg lurte på. Jeg ser du bruker ganske mange penger på både film og diverse ting og tang fra Dragenshule og diverse andre nettsteder. Og samtidig sier du at du aldri reiser noen steder. Hvorfor sparer du ikke bare penger og reiser? Hvis du bare bestemmer deg for å kjøpe en billett og reise (kan forstå om det ikke er så lett å “bare reise”, har slitt med store sosiale og psykiske problemer selv så det vet jeg litt om). Så kan du reise og møte en eller flere av de du har blitt kjent med gjennom bloggen.
      Du virker som en bra gutt og det er så fælt å se at du ikke har det bra, det gjør vondt å se/lese.
      Kunne forsatt å skrive i evigheter, har så mye jeg kunne sagt/vil si. Men det får være.
      Digger forresten de t-skjortene, Jack the Pumpkin king 😀
      – Hilsen Kristine @box17.blogg.no

    3. Kristine : Dette skal du få svar på 🙂 Ja, jeg har tenkt det samme selv.
      Men problemet er at de fleste jeg har god kontakt med fra andre steder bor hos foreldrene sine, som sliter med tanken på at noen som jeg skal besøke dem. Altså litt aldersforskjell, jeg er 20 og de fleste vennene mine er cirka 16, og jenter.

      Det er en ting, og det andre er en kjempestor skrekk for alt som er nytt og ukjent. Redd for å ta toget, og gå av på feil stasjon foreksempel. Eller ikke finne frem… Hadde vært så mye lettere å reise om jeg hadde med noen hele veien, men det er altså ikke mulig… Dessverre. Tusen takk for kommentaren. Men må legge til en ting, det er et besøk jeg har bestemt meg for å ta. Ei som bodde i Oppdal frem til hun flytta i år. Hun har jeg møtt flere ganger ansikttilansikt, så jeg vet godt at vi fungerer godt sammen, hun er 37 og bor ikke hos foreldre for å si det sånn. Hun har også flere ganger sagt at jeg bare skal komme, så det er en tur jeg skal ta, som blir lang. Men hun skal til Oppdal i jula så da møtes vi endelig uansett. Men til nyttår blir det min tur til å dra 🙂 Og det kan jeg godt bevise når jeg blogger om det da! 🙂

    4. Takk for svar 🙂
      Jeg skjønner det med foreldrene på en måte da. Og noe jeg kjenner meg veldig igjen i er det med å reise langt alene. Den frykten der er så forferdelig grusom! Det er så ufattelig mange som ikke skjønner hvorfor det er så skummelt å ta f.eks bussen til skolen, tog hit og dit osv. alene. Det e skikkelig guffent!
      Må bare si at det er kjempebra du har ei som kommer til jul og som du får møtt ^^
      Hadde vært kult om du viste oss hvordan turen din ble(når du kommer så langt), Følelsen av å ha klart det helt alene er fantastisk, jeg lover! og det at du vil dele den med leserne dine, ja, herlig 😀
      du får kose deg med film i helga!

    5. Irene: hei igjen Irene. Nå har jeg sett Deer Hunter helt ferdig. Og jeg syns den var bra. Den er 3 timer lang, så det gjelder å være våken og ha god tid. Den er både litt trist, fin, og til tider litt spennende. Christopher Walken og Meryl Streep er blant skuespillerne som er med. Ambefaler den ja! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg