IF I GOT MARRIED

Er det en melodi jeg virkelig ikke liker så er det “Wedding march” og “Here comes the bride”! Jeg missliker bryllup, jeg hater bryllup. Jeg hater å se to lykkelige mennesker gifte seg, jeg har mildt sagt blitt alergisk mot alt som har med kjærlighet, bryllup og den slags å gjøre. Spessielt giftemål syns jeg er noe av det teiteste man kan gjøre.
Snakk om å kaste seg selv inn i et bur! 😛

Vel, hvis jeg skulle giftet meg og den forbanna fittemelodien kalt “Weddings march” skulle bli brukt, så måtte det bli i en slik version:

Er generelt veldig lite glad i andre sine lykkepiller, og fryder meg når det går mot skillsmisse. “Hva sa jeg?” lizzom! Hehe.

Jaja, greit folk må få lenke seg sammen med andre og leve i en rusa verden som de vil. Egentlig kan jeg vel si at jeg er missunelig, BITTELITT, på de som er så blendet av lykke at de ikke ser det faktumet som de vil møte på senere. God damn, som jeg forakter menneskeheten i 2011!

“Kill all the white people”
– Sitat fra Type O Negative.

“Kill all the black peole”
– Sitat Adolf Hitler (går utifra at han har sagt det, i hvertfall :-P)

Hvorfor i helvete er vi menneskene her på jorden egentlig??? Alt var mye bedre FØR vi tilbakestående kalt menneskeheten kom… Jeg burde i hvertfall gått frem som et godt eksempel for lengst, og funnet en revolver og gjort slutt på meg selv, men det er jeg for egostisk til… God damn..

Vi blogges!

13 kommentarer
    1. Ser på bryllup på et tegn på at 2 mennesker er lykkelig sammen og derfor vil vise hverandre og alle andre hvor høyt de elsker hverandre. Jeg kunke levd uten kjærligheten ,og drømmer om en dag å gifte meg !:) ikke se så svart på ting ,Andreas! du møter den rette etterhvert du også:))

    2. Vet du hva? Det her var helt vannvittig lavmål av deg å skrive. Foredrene mine ble separert i august og du mener at de fortjener det? Mamma fortjener å bli deprimert og lei seg? Jeg fortjener å miste folk rundt meg som jeg er glad i? Jeg fortjener en redsel for at alle rundt meg skal svikte meg?
      Bare fordi DU har det litt jævlig så trenger ikke du å kaste den gugga på andre. Vett du hva… Når du kommer med slike utsagn så synes jeg heller at du burde gjøre slutt på smerten din. Ta deg en tur ut for faen! Prioriter å kjøpe billetter til vennene dine i stedet for å bruke penger på puter, dumme skjellett, sminke og svarte klær. Det handler om hva du viser av signaler og ikke. Som du skrev her om dagen at du ikke likte piller og medisiner. Det viser bare at du syter her på bloggen slik at vi lesere skal skrive kommentarer som lyder: “Ånei, Andreas… Du er en kjempeårleit fyr og du finner den rette til slutt!” Hadde du VIRKELIG hatt lyst på venner så hadde du for faen kommet deg ut av leiligheten og oppsøkt mennesker istedet for å sitte der i din egen sympati.
      Nå får du for faen meg vokse opp.

    3. øhm… så du mener at ALLE som gifter seg skiller seg til slutt?
      Snakk om å være kynisk.
      Besteforeldrene mine gifta seg når de var 18 og 19, de er nå 65 og 66, så takket være bl.a. dem har jeg full tillitt til ekteskap, og jeg tviler sterkt på at jeg og mannen min kommer til å skille oss noen gang.

    4. Må egentlig le litt av kommentarene:L selv jeg skjønner jo det at det han har skrevi er bare for å provosere,nettop for å få sånne kommentarer som dette :L

    5. Vicci ~Tøffa: Du begynner å kjenne meg godt du Vicci 🙂 Er enkelte som ikke er helt i stand til å tenke ut slik, eller som gjør det men likevel tapper tiden sin på meg, koskos 🙂

      Hilsen han kyniske, frekke, ukorrekte vennen din, tihi 🙂 Sikkert noen grøthuer som blir irritert nå også 🙂 Good for meeee :_)

    6. theresemari: Besteforeldrene dine giftet seg i en annen tid, de er fra en annen tid. Men du er fortsatt utrolig ung, og neppe lenge siden du giftet deg, du er såvidt fylt 20. Bare vent, mulig du ler nå, men siste latteren kommer fra meg 🙂

      Ps: Har ikke du heller skjønt at store deler av bloggen er for å provosere, samtidlig som jeg mener det forsåvidt 😉

    7. Kristine Johansen: Du er tydeligvis for overfølsom og alt for kastet i en sårbar tid til at det er noe vits i å forklare deg dette. Men har du ikke skjønt noe om hva denne bloggen egentlig er? Fullstendigkaos, sier det deg noe? Kort sagt, store deler av denne bloggen er ment for å provosere, for å bevise at det er alt for mange som tenner på plugger, av ting som egentlig ikke betyr noe.

      Det som betyr noe er sammhold, vennskap. Bryllup er bare en tøyseting for å bevise at man er så glad i hverandre også blablablablabla. Det er en ting jeg ikke disser, og det er vennskap. Det er det eneste i verden som betyr noe som helst! (Please ikke ta alt bokstavelig denne gangen å, søte lille deg :-))

    8. Mamma og pappa er fortsatt gift i hvert fall, det er vel det tjueførste året nå:) Og det virker ikke som om de skal skille seg med det første, i dette øyeblikk snakker de sammen og ler seg i hjel, hehe. Besteforeldrene mine på begge sider var gift helt til bestefedrene mine døde, og tantene og onklene mine på begge sider er alle fortsatt gift… Men jeg vet at ekteskap ikke er noe for alle, og det er samme skiten for meg om folk er kjærester eller gift!

    9. jeg er faktisk 21, ikke 20. Jeg har 2 unger. Giftet meg for litt over ett år siden, har vært sammen med han i over 5 år.
      Hehe, siste latteren kommer neppe fra deg nei, i og med at du ikke kjenner verken meg eller mannen min. Hadde du gjort det, hadde du ikke sagt noe :p
      Dette er det første innlegget fra deg jeg i det hele tatt har giddi å lest, så NEI jeg har ikke fått med meg at du blogger kun for å provosere. Men jeg burde jo skjønt det når du prater om at å ta livet av deg er det beste du kunne gjort, men du har likevel ikke gjort det.
      Og bryllup er ikke en tøyseting for å vise at man er glad i hverandre, det er en “commitment”, du vet tydligvis for lite om ekteskap og bryllup til å i det hele tatt ha en mening om det. Giftemål er SÅ mye mer enn bare å vise at man er glade i hverandre at du aner ikke lillegutt 🙂

    10. haha liker bloggen din 🙂
      Jeg har også ofte sitter å lurt på hva vi i allverden jør her. Før hadde ikke jorda bruk for oss, å nå som vi først er her, har vi gjort så mye skade att om vi forsvinner så vill det bli ett hælvette her uansett. For hvem skal rydde opp etter oss da? HUFF

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg