DANCE. SING AND TRANSVESTITTE!

Har egentlig ikke veldig spennende ting å dele i dag. Verken av ting jeg har opplevd, ting jeg tenker eller opplever.
Ikke stort annet enn at jeg endelig fikk “The Rocky Horror Picture Show”-cden i dag, alle sangene fra filmen, PLUSS en remix og en karaokeversion av “Time warp”-låta fra filmen. 🙂

Sitter og vurderer om jeg rett og slett nå skal få vekk de forpulte skitflekkene som er på konfyren/ovnen min. Fikk et råd fra O Vakre Sersjantnilsen her på bloggen, men latskapen rår (på mine lår), og jeg har enda ikke fått testet det. Kanskje på tide å gjøre det når jeg først lager et blogginnlegg om at jeg trenger assistansetips? 🙂

Har nettopp vært på Aunasenteret (Rema 1000), og blir nesten gledesjokka hver gang jeg når jeg ser resultatet på kassalappen. Det er sluttsummen som teller vet dere! 🙂 Måtte bare legge inn reklame for Rema 1000 også 😛 Hehe.

Hm, tror jammen jeg skal prøve å lage et dødsinnteresangt blogginnlegg i løpet av kvelden jeg. Eller morradagen, har ikke akkurat blogget veldig fasinerende i det siste, nesten i fare ved å ende opp som en a4-rævkjøringsblogg 🙁 God damn…

Jaja, ønsker alle sammen en god kveld i hvertfall!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

3 kommentarer
    1. ..selv om man er i et kjipt blogg humør er det ikke dermed sagt det blir kjedelig-tvert imot-Rema 1000 er konge plassen-for folk som har skjønt meningen med livet;))hehe,var vel å ta litt hardt i,men jeg og blir like overraska hver gang:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg