TIL ALLE SOM DIGGER BLOGGEN MIN! OG EVENTUELT IKKE…

Sitter oppe på en søndags morgen. I går la jeg meg rundt 20.-tiden, klarte rett og slett ikke å være oppe lenger. Var i så dårlig form og selv om jeg snakket med verdens søteste jente over webcam da så måtte jeg bare avslutte dagen.
Sto opp 08.00 i dag og sitter nå og lager meg 6 pølser med brød og ketsjup som frokost, orker ikke brødskiver nå.

Tenkte å lage et nytt blogginnlegg til dere leserne. Akkurat som om jeg ikke gjør det ellers? Feil, som regel så driter jeg i hva dere måtte mene og si, blogger helst kun for min egen del, og hva andre måtte mene er ikke så viktig. Så lenge det ikke er kjempesøte kommentarer så gir jeg en stor faen i alt annet. Jeg blogger ikke for å kline egoet mitt på topplista, for der er det bare horer og landflate, hjernedød inavl. Dit skal ikke jeg. Trives mer på gulvet enn i taket. Det er mye varmere her nede, enn på toppen.

Vel, nå skal faktisk ikke dette bli et nytt innlegg om toppbloggerne. Men til dere som desperat forsøker å klatre opp dit ved å spamme og plage andre!

“Fint slips du har, og jeg er enig! Hadde vært kjempeflott med en kommentar tilbake”
“Fin blogg. Kommenter tilbake?”
“Moren min er dødssyk og henne siste ønske er at du skal kommentere bloggen min. Kommenter tilbake? :-)”
“Jeg har fått kreft og det eneste som kan kurere kreften er; Kommenter tilbake?”

De to siste har jeg ikke fått, enda. Men skulle ikke forundre meg om de kommer nå på purr faen. Vel, jeg vet godt at jeg har en fin blogg. Jeg har den fineste og beste bloggen i hele Oppdal, selv om jeg bare er på tredjeplass av cirka 70 bloggere nå. Og ja, jeg vet bloggen min er jævlig kul, jeg er et stort forbilde for dere fleste og jeg vet dere digger rumpa mi. Meeeeennn, jeg gidder ikke kommentere bloggen din bare fordi du liker bloggen min ditt analtroll!
Jeg er så forbanna kul, jeg blogger bare interesange innlegg og har kjempekulevideoer som alle digger, JEG VET DEEEETTT! Men jeg gidder ikke å lide ved å kommentere alle bloggene til dere som leser bare fordi jeg har fin blogg.

Ok, her er en del, alle som skriver saklige kommentarer til meg på over 100 gode ord! De skal jeg VURDERE å kommentere selv om bloggene deres eventuelt måtte være drit dårlige. Da skal jeg vurdere å kommentere dere som blogger om mammalivet, frokost, shopping og hverdag uansett hvor utrolig lite medfølelse og interesse jeg måtte ha for livene deres! Skriver dere innlegg over 700 ord, da lover jeg å kommentere tilbake hvis du ber om det, uansett!
Deal or no deal?

Men da skal faen hakke sædsprute meg kommentarene være knyttet til innleggene mine. “Fin blogg, vil du kommentere tilbake? Hvis du gjør det så kan vi godt møtes så skal du få gjøre hva du vil med kroppen min. Jeg kan suge deg, og la deg knulle meg hvor du vil”, HOLDER IKKE! Er bare usakelig. Og “Fin blogg, kommenter tilbake” minner meg om noen patetiske horer som bare skal opp på toppen!

Kjære alle sammen, alle under min alder! Og noen som også er litt eldre, samme kjønn! Drit i å tigg, jeg gidder ikke gi bloggen deres en sjanse en gang så lenge dere minner meg om noen snørunger som maser etter oppmerksomheten min! Slike barnehageunger kaster jeg i en kurv og legger på døra til Oppdals største pedo nummer 1!

Get a life! Or die!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

26 kommentarer
    1. Men… du HAR jo fin blogg!! (kommentere tilbake??;p)
      Jeg syns det er mest bekymringsfullt med de som ikke husker hvilke blogger de har vært innom en gang jeg?! Jeg har noen travere som er innom DAGLIG og insisterer på at: “Så fin blogg du har – kommenter gjerne min!” – særlig når jeg har skrevet om død, fordervelse og helvetes tragedier! 😉
      “Søt blogg du har” er også veldig treffende for en blogg som min… fascinerende gjeng disse outfit-jentene som vil nå toppen av listen altså, det er jo et mirakel at de klarer å formulere innlegg, for de klarer f**n ikke LESE innlegg iallefall 😉

    2. Hei:)sovet godt å mye energi..her kommer det som (velvalgte) perler på en snor..
      Haha))),det hadde i grunn holdt med bildene (veldig forklarene syntes nå jeg)
      ..men går det ikke ann å gi negativ kritikk til andre på lik linje md det positive??
      (De kidsa på bloggene her fortjener jo ikke å bli sendt til mr Pedo.HALLO liksom..de trenger bare bedre forbilder en dekk-krem og bling-blings …)

    3. Kanskje jeg skal lage en blogg? Så kan du kommentere den! 😀
      eeh neidå 🙂 Jeg er helt enig i at de der ”kommenter tilbake” -kommentarene er ganske sånn fjortiss-som-vil-være-populær-blogger-men-ikke-blogger-om-noe intressant, Opplegg. Men når du skreiv det der med at du vet at du lager kule videoer og alt det der.. Håper inderlig du ikke siktet til meg da! Følte meg truffet, siden jeg pleie sei at filmane dine er geniale 😛 Men jeg velger å tro at det var noen andre du tenkte på 😉

    4. posttraumatisk: ja, mange gidder ikke en gang vite hva de kommenterer. syns spessielt slike kommentarer er veldig upassende på enkelte innlegg, spessielt nokså alvorlige og seriøse innlegg som du har. har stor respekt for deg jeg, og syns det er klønete når du mottar slik spam på så viktige innlegg som du heller skulle hatt mye flere koselige og mer meningsfulle kommentarer på <3

    5. Haha, jeg digga det du skrev der. Jeg kunne ikke vært mer enig, rett og slett. Er så tragiske kommentarer at folk skriver ‘kommenter tilbake’ – haha :- ) Bra du er så saklig 🙂 Forsett sånn :- ))

    6. Ha ha ha, kjempe bra skrevet. De kommentarene der tror jeg at jeg får på hvert innlegg=) Og er det bogger jeg IKKE går inn på så er det di=) Ha en fin søndag!

    7. …jeg aner ikke hvorfor-to much ERROR to appear maybe-haha))Neida,det har igrunn aldri kommet opp,selv om jeg er pålogget..U know me-er jo fortsatt meg Lisa-men bytta ”navn” da jeg kommenterte et annet innlegg,etter det har jeg glemt å bytte tilbake.

    8. Eg tenker det samme… Eg har sagt til meg selv at de som spørr om at eg skal kommentere tilbake. kommenterer eg ikke tilbake… eg gidd heller ikke og ta meg tid til og stikke innom bloggen demmes og se kem de e …
      Så digger tanken den
      ?.. Kommenter tilbake… ?
      O.O
      Neida,… bare kødde… eg ser humor i det .. xP

    9. Haha, jeg lo godt jeg! xD
      Du er så rett på sak, og flink til å skrive akkurat det du mener :’D
      Å jeg må si meg enig, dem som bare reklamerer for sin egen blogg kan gå å dø en ellerannen plass med pc under armen x)
      Keep up the good work!

    10. Haha! Kunne ikke vært mer enig! Sånne “kommentere tilbake” bloggere er plagsomme, særlig siden de ikke gidder å lese innleggene de kommenterer engang!
      Men nå skal du få ditt ønske oppfyllt:
      Jeg HAR kreft! Kommentere tilbake? (og det er ikke tull engang!) hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg