THE SIMS VS. WORLD OF WARCRAFT (WoW)

La oss starte helgen med noe jeg liker å gjøre! La oss starte helgen med å sette to ting opp mot hverandre i nytt “??? Vs. ???”-innlegg! 🙂
Hittil har jeg satt kjendiser “mot” hverandre, samt to høytider. Nå er det spillenes tur til en liten omgang!
Spillene det er snakk om denne gangen er så og så veldig forskjellige, og ikke sammenlignbar i hele tatt, uten om at de begge to er to forskjellige spill som mange er veldig hekta på.

Mine kjære søtnisser, dagens Vs.-motstandere er:

A. World of Warcraft (WoW)
(bilde hentet fra: worldofwarcraft.maxupdates.tv)


B. THE SIMS
(bilde tatt fra: chipchick.com)

Så hva er mest foretrekkbart? The Sims eller War of Warcraft? Spiller du noen av disse spillene selv, hvor ofte?
Ønsker alle sammen en riktig god og strålende fittefin fredag!

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

11 kommentarer
    1. Har vært med på å lage en sims familie å det var jo veldig gøy faktisk,men dette er jo oxo noe som egner seg for mine jenter altså de yngre eller (uten at jeg kritiserer altså:)-har jo ikke kapasitet til å skulle oprettholde ”pc.familien” når jeg har nok med å veilede og kose med den familien å de barna jeg har i det virkelige livet…Men jeg skjønner godt at det er spennede og gøy!!WOW har jeg aldri sjekket ut..
      Da går det evnt i playstation spill å favorittene der er ‘God of War’,’Prince of Persia’ og ‘Silent Hill’
      innimellom blir det litt ”Need for speed -underground” oxo..

    2. Begge! Jeg har vært hekta på begge, og spilt de om hverandre:) Jeg og venninna mi la planer om å lage et spill som var en slags blanding av de to…

    3. Fordeler og ulemper med begge spillene syns jeg. The sims han være litt stess når alle behovene er nede. For eksempel at sim’en kan ikke spise fordi han er trett. Åsså kan han ikke sove fordi han er sulten. JEG BLIR SÅ FRUSTRERT! Men fordeler er jo at det ikke er fast månedsbeløp som må betalest. Det er superkjekt å designe mennesker og hus. World of Warcraft kan du spille i evigheter og enda lengre. Det er kjekt å bestemme hvordan karakteren skal se ut, og alt sånn. Men så koster det desverre 50kr(?) i månden.
      En ulempe til forrresten! ; Når jeg er kommet til level 67 ble det så vanskeligt at jeg ble sur og ikke gadd mer. Er en del månder siden nå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg