VIDEOBLOGG MOT VOLDTEKT

I går la jeg ut et blogginnlegg kalt “Blogg mot voldtekt” hvor jeg oppfordret dere til å legge ut bilde av dere selv på bloggen deres hvor dere signaliserer og viser at dere er i mot seksuelle overgrep. Har nå fått en annen ide. Oppfordrer alle til å sende inn et bilde hvor dere tar avstand fra voldtekt, ved å sende inn et bilde til [email protected]. Har tenkt å lage en video mot voldtekt, men trenger da først og fremst deres hjelp. Når og om videoen blir klar, er opp til dere!

Håper at mange vil delta, ønsker alle sammen en god torsdag. Ta godt vare på dere selv, og deres venner! Ønsker alle alt godt!


(bilde tatt fra dagsavisen.no)

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

12 kommentarer
    1. Jeg blir med kjære venn, men plukk det bildet du selv vil ha, jeg klarer ikke å bestemme det selv…
      Det går bra at du gjør det?
      Men vil du ha bilde med tekst på skal jeg nok få laget et:)
      Masse masse goklemmer fra Miradin:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Det kan jeg gjøre vet du, og du følg med på bloggen litt senere i dag! Har en liten overaskelse som er kun for deg 🙂 Det minste jeg kan gjøre for deg i dag 🙂 Så følg med følg med kjære bursdagsbestevennstoresøster-vennen min 🙂 Har en liten ting på gang, en liten “gave” til deg og bare deg. Kjempeglad i deg Mira! <3

      Klem

      Ps: Skal plukke ut et bilde angående den filmen mot denne forferdelige saken jeg.

    3. Øyh… 🙂
      Da va merkeligt å både sjå og hørra deg 😀 Kuuult 🙂
      Ska hørra med lykketrollet om me ikkje ska støtta oppom med detta og senda bilde 😀 Men eg advare deg… Eg tar meg ikkje ut på bilder… Du har sikkert lest lykketrollets blogg om pappa for ein dag… Der er det bilder av meg… Ein langhåra badeball med bein..
      Men fra spøk til alvor… Skal ta ein prat med ho 😀

    4. Kjære vennen min:) Fikk ikke fulgt med på pc-en i går… da de hadde laget istand mat og kake og vi bare måtte kose oss og tilslutt så ramlet jeg i seng og holdt på å i rekke legen i dag heller…
      Mye påkjenninger på godt og vondt..var totalt utslitt..
      Men du må si hva jeg skal se etter:):) NYSJERRIG SOM BARE DET:):):):):)
      Masssssse goklemmer fra Miradin:):) <3

    5. Mira`s Gotiske Verden: Det forstår jeg kjempegodt. Er ikke hver gang man fyller 50 heller, eller var det ikke 25? Ser sånn ut!

      Uansett, glad i deg jeg Mira. Skulle ønske mer enn noen gang at vi var i samme distrikt nå <3

    6. Hei,så fin blogg du har 🙂
      Jeg har også en blogg,men jeg for aldri kommentarer 🙁
      Hadde betydd uendelig mye om du hadde tatt en tur innom bloggen min og kommentert ? Jeg håper du kan gjøre dette,for å gjøre meg lykkelig 🙂
      – Hilsen Victoria B

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg