BLOGG MOT VOLDTEKT

Er en god del saker om en viss voldtektbølge, spessielt i Oslo for tiden. Noe jeg syns er utrolig deprimerende og skremmende å lese om, og liker det mildt sagt ikke. Skal også innrømme at det gjør noe med humøret mitt.
Jeg syns at folk som begår voldtekter rett og slett skulle vært avlivet, folk som voldtar har ikke livets rett og burde vært partert og lemlestet sakte og smertefult i en iskald og mørk hule.

Jeg har selv tre veldig gode venner jeg, som har vært offer for voldekt. Og yngste vedkommende er 5 år yngre enn meg selv. Hva faen er det som skjer med verden?


(bilde er tatt fra: spider-kiss.deviantart.com)

I hele verden finnes det ikke en eneste grunn til å voldta noen. Alkohol er ingen unnskyldning, det er heller ingen unnskyldning om offeret er lettkledd og kledd i sexye klær! Kan alle sammen som i hele tatt tenker tanken på å voldta noen, eller har tenkt tanken være så snill å finne en skyskraper å hoppe ned fra? Eller ta kontakt med meg hvis du er litt lat så skal jeg personlig mose det stygge forgriperansiktet ditt! Jeg må bare spørre, vet egentlig folk som begår sexuelle eller generelt andre overgrep mot andre hva de egentlig gjør? Er slike mennesker klar over at de faktisk ødelegger livene til den de gjelder? Omså vedkommende har gjort noe helt forkastelig mot deg eller dine så er det ingen som fortjener voldtekt. Alle voldektsforbrytere i hele verden burde etter min middels sterke mening vært buret inn i en kald grotte uten mat hvor de kunne sulte ihjel til døde, langsomt og smertefult. Det skulle kommet noen innom og tvinget i dem ekkel mat slik at de levde litt lengre, kun for å forlenge smertene!

Er ikke ofte jeg har mye til overs med Kvinnegruppa Ottar, men da jeg hørte at de arrangerte sånn togaksjon eller hva det heter mot voldtekt så var det faktisk en av veldig få ganger jeg helt alvorlig skulle ønske at jeg kunne være der, og støtte de i saken! For voldekt er umenneskelige gjerninger begått av mennesker som ikke har livets rett. Og jeg synes personlig utrolig synd på alle som har blitt offer for slike overgrep, og sender alle gode ord og tanker til alle som har opplevd det marerittet!

Er heller ikke mange år siden en guttegjeng i Oppdal tok et helt tilfeldig offer som også var en gutt, forså å kjøre en trepinne oppe i rumpa på det forsvarsløse offeret. Hvor samtidlige av disse som var med vistnok egentlig bare var med fordi de var for feige. Også de menneskene skulle vært skutt og drept sakte! For er du så feig og så råtten at du er med på slikt så har du ikke noe godt du fortjener lenger i livet. Som sagt; voldtekt er voldtekt uansett!


Vil helt på slutten oppfordre alle til å ta et bilde av seg selv hvor dere signaliserer at dere er mot voldtekt, det er ikke mye som skal til. Litt fantasi, og litt pause fra latskapen i fem minutter! Jeg vet at dette ikke vil utøve kjempestore forskjeller, men det er det minste vi ALLE kan gjøre for å vise vår avsky mot denne umenneskelige formen for overgrep mot andre mennesker som der og da får veldig mye i livet sitt ødelagt for alltid!

Det tar ikke lang tiden. Skriv bare på en lapp eller noe mer fantasifult at du er mot voldtekt. Hvordan det gjør det er opp til dere selv, og jeg driter en lang marsj i om dere linker til dette innlegget eller ikke!

Jeg sier ikke at alle som ikke gjør dette er lat, umenneskelig, eller for voldtekt, men virkelig; det tar ikke lang tid og jeg syns alle burde vise at de er i mot slike ting! Til og med folk som er vitne til en voldtekt og ikke tørr å anmelde det en gang, har jeg ikke noe til overs, selv om jeg forstår at det føles ubehagelig å tenke på hva som eventuelt kan skje da!

Ønsker alle sammen en god og fin onsdag. Ta godt vare på dere selv, og deres nærmeste venner. Gi hverandre kjærlighet, tro og forståelse, og gi folk en sjanse! Dere er alle verdt noe så lenge dere ikke er voldtektsforbrytere eller noe annet grotesk som går ut på å såre eller skade andre mennesker, med eller uten vilje! For å si det sånn, voldtar man og tror at det ikke gjør noe, da er du jævelig tilbakestående og skulle aldri kommet ut av din mors fitte!

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

9 kommentarer
    1. Har planer om å skrive innlegg om det etterpå faktisk 🙂 Å skal seff følge oppfordringen din! Kjempebra skrevet,direkte og akkurat sånn jeg tenker om sånne udyr som gjør sånt! de fortjener KUN det værste!
      PS: skal spre dette videre,om jeg får lov av deg da??

    2. De fortjener ikke å bli drept en gang, knus/sy (damer) igjen utstyret på personen som er så korka i hodet at de utfører sånne grusomme handlinger. Er i mot dødsstraff av èn grunn; Har du gjort noe så dumt at du blir dømt for det, burde man heller pines framfor å slippe unna.
      Kanskje jeg skal henge meg på trenden din å legge ut ett bilde, osv. selv! 🙂

    3. Jeg er for dødsstraff til de som voldtar… De fortjener ikke å leve, de ødelegger ikke bare livet til de som er offere, men hele livet blir aldri det samme igjen.
      Og dessuten blir det for dumt hvis de som voldtar ikke sier seg skyldig eller prøver å unnskylde seg i retten. Flere liv er ødelagt, noen av offere begår selvmord, familien og venner sitter igjen…. jeg tor jeg stopper her

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg