FANT ALICE COOPER OG NOEN TENÅRINGER I POSTKASSEN!

Da var jeg nettopp ut og sjekket posten, og der fant jeg et tilfredstillende syn som ventet meg! Nemlig enda en pakke fra cdon.no! I pakken lå cden “The best of Alice Cooper”, samt dvdfilmen “Not another teen movie”. Hadde den filmen funnes på Blu Ray hadde jeg selvfølgelig kjøpt den på det formatet i stede for. Skal sies at det er en ting i pakken som manglet, men det kommer vel senerere. Og det er musikken til “The Rocky Horror Picture Show” på cd! 🙂

Skal også sies at slike ungdomskomedier ikke er det jeg ser mest av, men liker da noen. “American Pie”-filmene foreksempel, vet ikke om jeg kan sammenligne “Not another teen movie” med “American Pie” siden jeg ikke enda har sett den, men skal vise dere det som tok grep i nysjerrighet:

Marilyn Manson – Tainted Love

Jepp, denne musikkvideoen ligger nemlig på bonusmatrialle på denne filmen, og trenger jeg si mer enn det? 🙂
Da, etter at jeg nå har lagt ut to blogginnlegg på kort tid nå, skal jeg endelig spise noe frokost. Rakk ikke frokost da jeg sto opp i dag fordi jeg skulle til den flotte terapauten min klokken 10.00 i dag, og sto opp ikke veldig lenge før den tiden.

Vi blogges! 🙂


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

10 kommentarer
    1. Not another teen movie er ikke spesielt bra. Men den har sine øyeblikk. “I’m only in this song because I’m a black guy”
      Jeg likte den veldig godt da jeg var yngre

    2. Camilla K.: Gleder meg likevel jeg. Trus meg, jeg liker veldig mye rart. Og er ikke mange filmer jeg ikke liker, selv om de ikke nødvendig vis er så utrolig bra. Hehe 🙂 Manson er jo en kjempegrunn til å i hvertfall gi den en sjanse for min del som er over gjennomsnittet Manson-fan!

    3. Elin Slåen: Hehe, nei kanskje ikke det. Men syns likevel det nesten er bedre enn at enkeltpersoner tror at jenter som liker Alice Cooper er bifil eller lesbisk. Altså at de ikke vet hvem han er i hele tatt og tror det er en dame! Det har jeg faktisk hørt tilfeller om, og det er folk på 16-20 årsalderen… Tragisk!

    4. I videoen er jo Joey Jordisson (trommis til Slipknot) oxo..Marilyn Manson var og er en av mine mange favoritter.
      Jeg hadde håpet på at MMsnart skulle gjøre større suksess som maler…
      Å filmen var bra eller??
      American pie er gode teenage- filmer,tilogmed for meg:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg