THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW

I helga så jeg for første gang filmen “The Rocky Horror Picture Show”, på Blu Ray til og med. En fantastisk rockeopera fra 1975, som er så populær at den faktisk på går kino i flere land enda! 🙂 Det er det ikke så mange filmer som gjør, av gamle filmer. Siden jeg kjeder meg vil jeg bare dele et par låter fra filmen med dere, som jeg i hvertfall liker godt!

Science fiction/Double feature

Damnit, Janet


Sweet Transvestite

The time warp

Touch me

Im going home

Science Fiction/Double Feature reprise

Har dere sett denne filmen? En eller flere ganger? Selv har jeg den som sagt på Blu Ray takket min gode venninne Sara som tipset meg om den, hun er så nydelig god å ha! Og jeg har til og med bestilt cden nå fra cdon, har helt dilla på låtene! Går liksom i “The Rocky Horror Picture Show”-musikken og selvsagt Marilyn Manson! 🙂

Er mange flere sanger som jeg kunne lagt ut fra filmen, men disse er de jeg liker best♥

Ønsker alle en god ettermiddagstirsdag!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

8 kommentarer

Siste innlegg