SKURE BÆSJ, FOR NO KLÆSJ!

Da var oktober 2011 et tilbakelagt kapittel og November har nettopp begynt. Jeg har startet min November 2011-dag med at terapauten min vekte meg klokken 09.00, med en sms. Deretter sto jeg opp og tok oppvaska. Var en god del talerkner, skjeer og den slags som måtte vaskes ja. Men nå skal ikke jeg blogge et fittlagtoppirumpakjedelig rosablogginnlegg bare for morro skyld. Det er nemlig noe jeg strever med, noe dritt som jeg ikke får fjernet. Need your help!


Ser dere den brunaktige stygge dritten? Jeg får den den ikke bort. Jeg har prøvd en vanlig vaskeklut med såpe og varmt vann i, gnidd som et sant helvete. Uten hell!
Jeg har selvfølgelig også brukt slike firkantete skuresvamper med tilført Zalo i, og varmt vann. Funker fortsatt ikke.
Nå trenger jeg noen særaktige tips fra dere sære bedragere, livsnytere og skuresvamper som leser bloggen min!

Hva skal jeg gjøre. Disse stygge merkene/flekkene har jeg hatt en god stund nå, cirka en måneds tid. Og de er fuckings not welcome! Wanna kill them, and I need your help!


Tadda! Oppvaska er gjort, og hånda mi er litt skrukete, selv om det ikke vises så godt på bildet! 😛

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

6 kommentarer
    1. Husmoren Nilsen trår hjelpende til! Først bløtlegger du litt forsiktig på de brune flekkene – så heller du over JIF skurekrem – surr en klut eller svamp litt hit og dit slik at det er JIF og vann overalt – bruk gjerne mye JIF – så går du å drikker et glass cola mens du lager enda et rosa innlegg – du bruker vel 15 min på det? – så tar du svampen med grov side og gnikker… Borte?

    2. sersjantnilsen: Tusen takk husmor Sersjant Nilsen! 🙂 Hva skulle jeg gjort uten deg nå? 🙂 Hehe, random det med colaen, særlig siden jeg ikke liker cola spessielt siden det er så utrolig seigt! Liker all annen brus bedre enn cola, nesten.

      Hehe, prøver å unngå disse rosainnlegggreiene, så kan godt spille Sims3 i stede mens jeg venter 🙂 Tusen takk igjen skjønne deg!

    3. You’re welcome! Men skulle jeg lissom visst at du ikke drikker cola? Gjør ikke det jeg heller, sånn at du vet det.. Ikke julebrus heller btw. Men Pepsi Max er fint. Men nå må du passe på å ikke spille for lenge a gangen, sånn at alt bare størkner, og du må begynne på nytt… Gleder meg til oppdatering 🙂 Hilsen fra skjønne meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg