FISKEPINNER OG ANTI-DØGNRYTME!

Da er klokken 00.09, og jeg spiser middag. Det vil si, har nettopp tatt noen bilder, for å legge ut. Neeeeei, dette er IKKE et a4-innlegg om maten jeg spiser. Det er i hvertfall ikke tanken.

Det jeg tenker å skrive er at jeg sto opp først klokken 16.30 i dag, hehe. Og spiste frokost klokken 17.00, nå spiser jeg middag, og i 02/03 tiden blir det nok kveldsmat. Døgnrytmen min lever sitt eget liv, akkurat som meg, og thats my life! 🙂 Trenger ikke være oppe om dagen siden jeg ikke har venner å tilbringe tid med uansett.
A4-liv er for døde folk, jeg lever mitt eget forskrullete liv, no rules! Hehe! De gæerne har det best, a4-folk er no pest!

Krever forresten øyeblikkelig stående applaus og medalje på høyeste nivå av gull! Har for første gang stekt fiskepinner til meg selv! Ris har jeg laget før.

Blablabla.
Fitte, kuk, hoggorm, den hellige ånd, og julenissen til frokost!

Ønsker alle en god natt-til-onsdags-natt!
VI BLOGGES!

6 kommentarer

Siste innlegg