Elin Skillet Von Boner (dingle-Elin)

For noen timer siden annonserte jeg gledelig at jeg hadde kjøpt meg et skjellet. Nå kan jeg annonsere to ting til,pinaræ! Jeg har nå funnet en fin plass det kan være hele året, og da tenker jeg ikke bare ut nyttår, men lengre 🙂 Har rett og slett hengt det opp over sovesofaen, så når jeg våkner så er skjelletet kanskje det første jeg ser som henger og dingler. Førstemann til å melde seg som overnattingsgjest hos meg, sovesofaen funker fint som dobbeltseng!

Ja, også var det navnet, ikke helt hemmelig med tanke på overskriften, men har valgt å kombinere tre av forslagene jeg fikk i dag, og endte opp med å kalle dinglejenta mi for Elin Skillet Von Boner! 🙂 Blir litt sært med tanke på at jeg har ei god venninne som heter Elin som jeg håper på å få treffe igjen i jula, hvis hun spørr, men, det får gå 🙂 Min andre Elin-venninne her på bloggen (sjekk ut siden hennes her), syntes i hvertfall Elin var et bra navn! 😉

Her har dere altså Elin Skillet Von Boner, eller dingle-Elin som jeg kaller henne:

Tror ærlig talt at Elin perr dags dato er det kuleste jeg har i hybelen min nå, i hvertfall av det som dingler! Hehe! Tror jeg skal kjøpe tre til jeg 🙂 Får aldri nok av Elin`er 😀

Hva syns folket? Jeg burde rett og slett blitt sånn hobbyinnkjøp-rådgiver jeg!

VI BLOGGES!

7 kommentarer

Siste innlegg