DEAD FRIEND OF MY, NO LONGER ALONE

Haha, så utrolig random og psykt kult! Var nettopp på Domus, blant annet for å poste Alice Cooper-tegningen til min gode venninne Sara. Posthuset i Oppdal holder til i Domus-bygget.

Etter at jeg postet tegningen, så skulle jeg kjøpe blant annet mer vaskemiddel, og en pakke smørr. Da jeg noe forfallende spaserte Notabene så jeg noe jeg bare måtte ha med meg hjem, og som nå ligger og slapper av i sofaen min. Har fått meg kjeledyr! Et skjellet til 79,00 kroner! Det er jo Halloween snart, og derfor selger de en del Halloween ting, selv i lille Oppdal på denne tiden!

Her er skjellettet mitt:

Er hun ikke søt? 🙂
Jooo, men det hviler et problem på min nakke! Det har ikke noe navn, enda. Noen som kan være miljøelig, kjempestilig, ulovlig kul og fantastisk fantasifull og hjelpe meg med å gi stakkaren min et navn? Kom med tips!

Vi blogges!

7 kommentarer

Siste innlegg