2 AGAINST THE WORLD

En kjølig og råtten verden er det vi er plassert i. Ikke så mye som et valg fikk vi.
På hvert vårt sted vi er plassert, så alt for langt unne hverandre, dessverre.
Vi lever begge i den samme verden, den som folk flest liker å beruse seg i når ting blir litt for tøft.
Helt uforståelig at så mange på død og liv må ødelegge helsen sin på noe så tragisk som alkohol, snus eller røyk.

Hadde nesten helt gitt opp å finne en venn som forsto meg på dette, helt inntill uken som nettopp gikk.
Nå vet jeg at det i hvertfall er ett menneske til, i tillegg til meg selv som virkelig avskyr alkohol, og rus generelt, du er så god du vennen.

Til tross for at du lever der, og jeg lever her, så håper jeg vi en gang møtes om ikke veldig lenge. Er blitt så ubeskrivelig glad i deg, du er så mye for meg. Takk for at du turte å legge igjen den ene kommentaren den gangen, takk for at du turte å gidde 🙂

Når livet heretter blir for tøft, når de dumme virkelig er dumme, og jeg føler meeg helt alene der jeg sitter og råtner i Oppdal, så vet jeg likevel her og nå. Det er to i mot verden, er ikke lenger helt alene 🙂 Og jeg håper du alltid vet at du kan slå mitt nummer og ta kontakt om det er noe som helst, vil alltid være her for deg, inn i all evighet <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg