RANDOM TIDSFORDRIV (MOT HØSTFERIEENSOMHETEN…) (VIDEO)

Det er høstferie, jeg hater det… Intenst og veldig mye. Enten så skal folk drikke med andre venner, være på fårikålfestival, eller så er det fortsatt folk som jobber. Må ha noe å gjøre, for å ikke klikke helt, prøve å unngå å skade meg selv, fordi jeg virkelig hater den ensomheten hele tiden… Hater alkohol!

Vel, enyway. Dette er en tullevideo jeg har spilt inn i dag, for å distrahere meg bort fra virkeligheten.

ADVARSEL: Ikke drikk Zalo, det er giftig og du kan dø av det… Bare sånn at ingen hermer etter, for det er farlig, og du kan dø. For meg er ikke det siste så farlig angående meg selv lenger…

Vi blogges!

7 kommentarer
    1. Sv : Ja det kan fort bli dyrt, kommer litt an på hvor ofte og mye du spiser:)
      Haha slik som meg, hvis jeg finner to potetgull sorter jeg har lyst på så kjøper jeg det 🙂 jeg spiser ikke opp alt, sparer faktisk:p
      Hehe bra at jeg ikke er alene om å ha det rotete, men nå er det ryddig igjen da, bare nesten 😉 Så koselig å høre, nå ble jeg glad 😀
      Skal kose meg mye i kveld, kos deg mye i kveld du også. Håper du får en fin lørdagskveld:) Naaw, blir rørt jeg nå 🙂 Takk det samme til deg og:)
      God helg.

    2. Bra du har noe å fylle tiden med, alltid greit å fylle den med kreativitet. Drikker ikke alkohol selv, men har ikke problem med at andre gjør det. Bare de ikke tar dumme besluttninger, som går ut over andre når de først har drukket.
      Sv: Så fint at du likte Alice Cooper innlegget. Ble det til at du tegnet han? Venninnen din blir sikkert glad hvis hun får en tegning av deg vettu 🙂

    3. Tusen takk for fine ord på bloggen:) Jo det kan kanskje være litt julaktig men det er vanvittig godt. Takk for at du leser bloggen min. Og godnatt til deg også:)

    4. Heii! Du må ikke tenke negativt om livet ditt..
      det finnes alltid noe lys i det mørke, man må bare tenke positivt og fortsette med livet! 🙂
      Livet er ikke noen dans på roser, men det handler om hva man gjør ut av det.. tenker man positivt, blir ting automatisk mer positivt. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om.. så utrolig godt også.
      Ps: Ikke drikk zalo.. Ikke se så negativt på degselv, du er et menneske, og du er verdt noe!:) DU har verdi.

    5. Sv: Fulle folk kan kjøss rævva si! x)
      Fint å vite at det ikke bare er jeg som er litt imot det å drekka seg full vær jævla helg.
      Joda, sier ifra om det er noe, men er ikke helt sånn å snakke med folk jeg ikke kjenner om mine problemer og slikt, men jeg skal huske på det, takk skal du ha ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg