FUCKING HATE THIS!


(bilde tatt fra: achievementjunkie.com)

Da har jeg nettopp stått opp, la meg i 08-tiden i dagtidlig etter en natt uten søvn, overhode. Jeg hater nemlig at det er høstferietid og også fårikålfestival i Oppdal. Samtidlig som jeg har gått noe ned i kjelleren av at en venn som betyr utrolig mye for meg, som jeg savner veldig mye, men ikke har fått sett på grunn av mye jobbing fra min venn sin side. En venn som i morgen vurderer å dra på Bryggeriet, for å drikke liksom… Verden kan bare dra til helvete…

Var nettopp på bloggen igjen til ei annen venninne, som betyr sykelig mye for meg. Hun har skrevet en liste over ting hun hater, og siden jeg føler meg så “original” i dag, så har jeg lyst til å gjøre det samme, enda jeg mener

jeg hater når
→ det er ferietid, helg eller helligdager!
→ folk kritiserer meg, og/eller ikke forstår meg!
→ folk generelt prøver å overtale meg til et sunnere kosthold!
→ noen utaler seg om noe man ikke vet noe om!
→ jeg ikke får sove, enda jeg vil! (skjer nesten hver jævla natt)
→ folk spørr om, eller antyder på noen som helst måte at jeg er sur…
→ alkohol, røyking, snus… Rusmidler generelt!
→ noen beklager seg for følsene sine!
→ jeg en sjelden gang sitter på kino og jeg hører knasing, slafsing, folk som lager lyder med poser og snakker… KILL THEM ALL! 😛
→ Festivaler, fester og andre større sosialle ting (spessielt der det drikkes)!
→ venner av meg forelsker seg, og i hverste fall blir sammen med noen. Da det som regel ikke blir som det var før igjen, og jeg blir enda mer nedprioritert… Kjærester kan dra til helvete 😛
→ jeg har skrevet noe som for meg er alvorlig på foreksempel facebook, og enkelte prøver å være morsom, eventuelt for at det skal hjelpe meg…
→ nettbanken min er treig til å oppdatere den virkelige saldoen jeg har, er da lettere å tro at man har mer penger enn man egentlig har, så bruker man litt mer, også når det oppdateres er man i verste fall i minus.
→ forandringer og overaskelser og uforutsigbarheter! Jeg faen meg hater det, og spessielt når avtaler med venner kanseleres eller flyttes på lengre inn i fremtiden… Og jeg er heller ikke så flink til å motta gaver.
→ julaften! (apropo gaver, ferietid, høytid, og at alle er så opptatt…)
→ noen syns at jeg skulle holdt mer for meg selv, jeg har alltid vært dønn ærlig og ikke noe problem med å skrive om foreksempel selvmordstankene mine på facebook. Skjønner at det ikke er det lureste, men det er mitt jævla “liv”.
→ noen vil være som andre. Faen meg snakk om dårlig dømmekraft, og originalitet…
→ folk stadig skriver om hvor bra de har det, at de skal på festing, eller noe annet som er så forbanna hyggelig og morsomt. Jeg blir provosert av gladere og positive mennesker!
→ falske folk som sier ting de ikke mener, eller er noe de ikke er. Faen er det nødvendig å forklare hva ordet falsk betyr å nå…
→ fjortissfakter! (“fin blogg, kommenter tilbake” GÅ Å HENG DEG!)
→ når jeg ikke har penger!
→ religion! Frels meg fra de troende!
→ at folk snakker nedvergende om seg selv, og spørr om jeg er enig eller uenig…
→ mobbing og erting, og også småerting! La folk være! Er det så forpult vanskelig???
→ ADAM LAMBERT OG JUSTIN BIEBER!

Da skal jeg spise “frokost”, macaroni… Ha en forjævlig bra helg. Drikk for all del til du stuper i helgen, eller jobb deg syk. Gjør hva faen du vil, bare at jeg syns det er flott om jeg slipper å lese om det på facebooken din eller høre om det ellers 😛

Haha, deilig å skrive det jeg skal skrive nå når jeg ønsker 98 prosent av verdens befolkning til helvete! 😛
VI BLOGGES!

10 kommentarer
    1. Enig i masse av det du skriver, spesielt det med at folk utaler seg, da selvfølgelig også i negativ forstand, om ting de ikke forstår, skjønner eller ikke har vært igjennom selv.

    2. Stoltheten lenge leve, Andreas! Spydig var din oppfatning, ikke min. Og hvis du tror jeg får dårlig samvittighet av at du meddeler at du driver med selvskading og selvforaktelse så tar du grundig feil.

    3. Dette blir for teit. Og det veit du selv også! “Åh, stakkars me. E ha fått kræft og dæ sekkert ingen som bryr se om e tape kampen” – HALLO?! Hvor usaklig og teit er ikke det..? Nei, vetdu. Du får fortsette å synes synd i deg selv, for det kan jo aldri slå deg inn at noen andre har det værre enn deg, uten å syte og klage over hvor forferdelig livet er 😉

    4. Hmm ..Enig i mye av det her, bortsett fra at jeg liker helger og høytider 😛
      Men du, jeg så at du har slettet facebook’en din .. Det var jo litt dumt da, siden vi pleier å chatte litt der. Vist du vil holde kontakten kan du legge meg til på msn eller noe? [email protected] 🙂

    5. *~ Sarah Elenem ~*: Tusen takk Sarah. Vil absolutt ikke miste kontakten med deg, ikke for noe i hele verden. Er en større sannsynlighet for at jeg kommer tilbake på facebook, den blir jo ikke ordentlig slettet før innen 14 dager. Hvis jeg logger på igjen en gang innen da, så blir profilen synlig igjen, og alt blir som før…

      Vil bare du skal vite at jeg er blitt glad i deg jeg, og sender deg en stor klem! Du er fantastisk Sarah!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg