THIS IS ME, WITHOUT NO SUN

Finvær i dag ja! Har alle sammen fått med seg det nå? Flott!
Er liksom det som har stått skrevet på facebooken til folk i dag, at det er fint vær i Oppdal.

Himmelen er blå, det er helg, mange har fri og sola skinner!
Så flott, virkelig, jeg er glad på andres vegne. Jepp, leste riktig, jeg er ikke særlig glad i sol og skyfrihimmel. Sær er jeg, det trenger ingen fortelle meg. Først nå kjenner jeg at jeg kan slappe litt mer av i dag, enn tidligere. Nå er det endelig mørkt, og det er ikke fult så mange folk i sentrum som jeg må møte på og veksle samtaler med lenger. Ja, jeg er for tiden deprimert, og spesielt da kan enkelte ting som mange synes er fint, virke forbaska provoserende på meg. Fordi; jeg enten ikke forstår harmonien til andre, eller fordi jeg ikke føler meg som en del av den selv… Så og si venneløs…

Min bestevenn bor alt for langt unna… Og det er synd for det er virkelig en person jeg har blitt veldig, veldig glad i. 🙂 <3
Vel, nok uttømming for i kveld, vil vise dere tre bilder fra en fotosession jeg var på, for ca. 1 måned siden. Kommer flere bilder, er bare at fotografen, som også er hun som redigerer de har en del å gjøre for tiden 🙂
Er selv veldig fornøyd med bildene, og mest sannsynlig kan det hende at jeg lager meg en ny header igjen snart, med ett eller flere av de bildene, venter bare på at de andre bildene av meg skal komme i havn først! 🙂

Ønsker alle sammen en fin kveld. Selv om jeg egentlig synes at det er vanskelig å se andre kose seg “for mye”, så vil jeg virkelig at alle sammen skal ha det bra. Er bare at livet mitt føles veldig ensomt, noe det har gjort nesten konstant i 2-3 måneder nå. Og da er det ikke alltid lett å se at andre har det bedre enn seg selv, i mitt tragisk, forstyrrede hode.

God kveld.
Vi blogges.

3 kommentarer
    1. Huff…det er lov å være opprørt og lei..har jo ikke no med at du ønsker andre vondt fordet om..Å bra du er ærlig om det 🙂 står respekt av det 🙂

    2. Ønsket å trykke “liker” på innlegget her.. men så tenker jeg jo over det en gang. Det er jo faen meg ingenting å like, heh. Du skriver bra, jeg liker innleggene.. og jeg måtte smile litt også. 😉 Men det er, i mine øyne, respektløst å like akkurat dette innlegget. Det ligger ingenting positivt i det du skriver, ettersom du er ensom og sliter. Gud vet hvor vanskelig du har det.. vel, ikke han engang.
      Det jeg mener er at jeg ikke liker at du har det vondt, Andreas..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg