SHAVED MY OWN PLANET

Jepp, i dag tidlig sto jeg altså opp fra sovesofaen i hybelen min, forså å gå på badet litt før klokken var 06.00. Jeg får nesten så og si ikke sove noe særlig lenger, er litt preget av forstyrrede tanker og den slags, samt savnet etter noen veldig spesiell.

Vel, litt før klokken rakk å bli 06.00 i dag så tok jeg tak i den bittelille neglesaksen min, og klipte meg selv. Gidder ikke skrive mer om hvordan jeg klarte det her, i og med at jeg alerede har sagt det greit nok i videoen ovenfor. Er veldig impulsiv generelt, og gjør ofte veldig mye uten å tenke, og denne ganger har jeg gjort noe på skyhøy inpuls, samtidlig som jeg har klart å bli grønnjævlig fornøyd selv. Har tenkt å kjøpe meg sånn ordenltig maskin nå, forså å skalle meg 100 prosent. Skal sies at nå er jeg mye kortere i håret enn jeg noen gang har vært før.
Lurer på om jeg hadde latt vær å gjøre denne veldig impulsive tingen jeg om jeg IKKE hadde hatt både ADD og asperger syndrom… Hehe…

Helt siden jeg var 11 år cirka var det mamma som har klipt meg, riktig nok da med maskin. Men i dag klipte jeg meg selv for første gang;- med neglesaks! Ja, innrømm at jeg er original 🙂 For det er jeg.
Om noen vil se hvordan jeg så ut før jeg klipte meg så er det bare å sjekke et av de seneste blogginnleggene mine 🙂

Hva synes dere? Har dere noen gang klipt deres hår helt selv, og blitt fornøyd med egetresultat? 🙂

I am my own MacGyver of rock`n roll and hell! X-D
Vi blogges!

6 kommentarer
    1. skrives hair, ikke hear 🙂 hear betyr og høre, hehe. men du kledde det da 🙂
      gjorde faktisk det samme for noen år siden, bare at jeg endte opp med og bruke barberhøvel for og ta det siste. utrolig slitsomt, men så ganske bra ut når det var ferdig 😉

    2. Du kledde det kjempebra 🙂 rått at du fikk det til med en såå LIITEEN saks da!! 🙂
      Kjenner igjen den impulsiviteten du beskriver,på min egen sønn…hehe..FRYKTELIG impulsiv! han har asperger og ad/hd….må jo nesten bare le litt av det å da..gjør jo mye morro også 🙂 så det er slettes ikke en dårlig ting bestandig 🙂 og personlighet er det nok av! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg