ASK ME ABOUT WHATEVER IN THIS F**KING WORLD! :-)

Er flere måneder siden sist jeg hadde spørsmålsrunde, og nå har jeg bestemt meg for å ha det igjen.
Dere kan spørre om hva dere vil, om dere lurer på mer enn bare en ting, så er det selvfølgelig lov med flere spørsmål.
Skal så godt jeg kan prøve å svare på alt, noen av spørsmålene vil bli besvart på videoblogg, og andre skriftlig.

Kan ikke love at absolutt ALT blir besvart, det kommer ann på hvor mange spørsmål jeg vil få. Men skal prøve å i hvertfall svare på det meste. Ikke hver redd for å spørre om noe som helst, ikke noe er for dumt, pinlig eller personlig for meg!

Skal forresten prøve å komme tilbake med ny “tull og tøys”-video i løpet av nærmeste dagene, eller en mer alvorlig video hvor jeg tar opp ett tema, kommer ann på formen…

Svarer om cirka 14 dager.
Ønsker alle sammen en god kveld videre.
Vi blogges!

8 kommentarer
    1. Når tror du att det klikker får deg?? får det virker jo som du er på god vei, jeg har kjent deg lenge.. å du var en kul og intrisang gutt fram til du begynte med de tåpelige sminke greierne,
      de filme du lage før de var bra og intrisange.. HVA har skjedd med deg??
      -Hva sier moren din til alt dette (Deprisjonen, Sminken++++)

    2. til uwyeah.
      Jeg synes du er veldig useriøs på bloggen her… usj…
      har du kutta deg?? ehhh..lissom?? hva for ett spørsmål er det?? Vet du noe om slike ting siden du er frekk nok til å spørre… jeg VET… for jeg har jobbet i psykriatrien… les litt isteden du.. og finn på noe annet enn ¨å stille så teite spørsmål.
      Hilsen Anita.

    3. Martin tråske: Kjære min nestennabo som ikke bor så langt unna Gamle Kongevei i Oppdal for å si det sånn 🙂 Takk for begge innleggene dine i kveld. Interesangt at akkurat du lurer på når jeg føler at det klikker 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg