KAPTEIN SABELTANN SEILER TILBAKE!

Søndag, 28. august klokken 18.00 er selveste Kaptein Sabeltann, kongen på havet tilbake!
Denne gangen i en splitter ny tv-serie på Nrk Super. Mange av skuespillerne fra filmene og forestillingene i Kristiansand er byttet ut, men jeg har likevel tro på at i hvertfall jeg vil like det, selv om det ikke er mye igjen av det universet jeg vokste opp med. Det gjør ikke noe, det jeg voktste opp med har jeg jo på dvd, og syns det er flott at tv-serier, filmer og fantasiunivers utvikler seg, og tørr å satse! 🙂

Her er noe av hva vi har i vente på Nrk Super!

I følge Terje Formoe, mannen bak Sabeltann, så kommer også alle episodene på både Blu Ray og dvd i fremtiden. 🙂
Jeg gleder meg i hvertfall, er 20 år, men har ikke vondt av å stå frem som en fan av flere ting som egentlig er “laget for barn” for det! 🙂 Har ikke tenkt å bli voksen, alle mentalt under 18, vik fra meg!

Vi blogges!

8 kommentarer
    1. hm. syns ikke det er like moro og se på serier, der de “egentlige” skuespillerene er byttet ut. noen flere som så at han som spiller Langemann i det klippet, er Håvard Bakke? fra Kaptein Sabeltann (Greven av Gral), Hotel Cæsar (Scott Wallece), Pelle og Proffen (Pelle) osv osv 😀

    2. Hvorfor har de bytta ut Audun Meling som Langemann?? 🙁 jeg var jo superforelska i Langemann da han spilte <3 Og er Pinky hovedpersonen? Trodde det skulle være Sunniva :p

    3. Kaptein Sabeltann er jo absolutt kristiansands stolthet! Haha, elsker det! Har flere ganger vært på kaptein sabeltann-forestillinger i dyreparken!! Og det er ufattelig gøy! Men da er det de orginale folkene som har spilt :p
      Likte ikke helt at de hadde byttet ut skuespillerene, blir jo ikke det samme da!! Men for all del, så litt gøy ut! Sikkert kjempeartig for de små, men selv holder jeg meg til den orginale kaptein sabeltann! :))
      Kaptein sabeltann er forresten ikke bare for unger??? Har flere venninner jeg og vi digger da kaptein sabeltann alle sammen, selv om vi er både 16, 17 og 18!? 😀

    4. Gleder meg helt sykt! Sitter faktisk i dette øyeblikk å hører på sangene. Å såklart er jeg helt hekta nå. Skal bestille meg filmene neste mnd :3 gleder meg! Kaptein sabeltann blir aldri barslig! Må være noe av det beste som er laget! Har så mange finer minner fra barndommen av han!

    5. Har kommentert her tidligere, men fant ut at jeg hadde skrevet linken til siden min feil. Glemte en “i” foran. Det går litt fort i svingene av og til 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg